X

‌ورود شرکت های دانش‌ بنیان‌ داخلی به تولید و نگهداری تجهیزات فرودگاهی‌

شماره :
43963
دوشنبه 1403/05/8 ساعت 09:27

از پیشنهاد صفحه «‌ورود شرکت های دانش‌ بنیان‌ داخلی به تولید و نگهداری تجهیزات فرودگاهی‌» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
به گفته مدیرعامل هما

‌ورود شرکت های دانش‌ بنیان‌ داخلی به تولید و نگهداری تجهیزات فرودگاهی‌

 

 

به گفته مدیرعامل هما ، صنعت حمل و نقل هوایی و هما تلاش کرده است از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده کند که در این باره می توان به تامین هشت ایرکاندیشن ، ۲ دستگاه غلتک ، ۳ گراندپاور و تعمیر تجهیزات خدمات فرودگاهی توسط این شرکت ها اشاره کرد .

 به نقل از فارس، شمس الدین فرزادی پور اظهار داشت : هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با فراهم کردن بستر لازم برای صنایع و شرکت های دانش بنیان در حوزه فناوری های هوایی ، تاکنون در بخش های مختلف از ظرفیت موجود این شرکت ها استفاده کرده است .

طراحی و تولید کارت پرواز توسط شرکت های دانش بنیان داخلی

به گفته وی همکاری هما با شرکت های دانش بنیان با هدف بهره گرفتن از توان و دانش این شرکت ها در بازه زمانی دو سال گذشته تنگاتنگ بود و توانست بخشی از نیازهای مجموعه را به ویژه در بخش عملیاتی برطرف کند . البته همکاری با این شرکت ها به ویژه در صنعت هوانوردی مستلزم داشتن گواهی نامه معتبر از مراکز بین المللی و سازمان هواپیمایی کشوری است .

فرزادی پور به استفاده از ظرفیت یکی از این شرکت ها در زمینه طراحی و تولید کارت پرواز اشاره کرد و گفت : کارت پرواز به جهت ایمنی و مسائل مرتبط در صنعت هوانوردی بسیار مهم است ، سالها بود طراحی و تولید این کارت ها در خارج از کشور صورت می گرفت که علاوه بر وابستگی ، خروج ارز را نیز به همراه داشت ؛ در دو سال گذشته کارت های پرواز توسط یکی از شرکت های مذکور تامین و ارائه شد که قدم بزرگی در این زمینه بود .

ورود دانش بنیان ها به تعمیرات بخشی از تجهیزات خدمات فرودگاهی

وی درباره همکاری باسایر شرکت های دانش بنیان گفت : برای اولین بار همکاری خوبی با تولیدکنندگان داخلی برای تامین تجهیزات خدمات فرودگاهی صورت گرفت .

وی تصریح کرد : تامین هشت دستگاه ایرکاندیشن ، ۲ دستگاه غلتک ، ۳ دستگاه گراندپاور ، شوینده های ویژه تجهیزات و تعمیرات بخشی از تجهیزات خدمات فرودگاهی از دیگر کارها در زمینه استفاده از توان داخلی این شرکت ها است .

 

X