X

۴۸ تیم عملیاتی واکنش سریع هلال احمر در منطقه حضور دارند

شماره :
43105
دوشنبه 1403/02/31 ساعت 08:33

از پیشنهاد صفحه «۴۸ تیم عملیاتی واکنش سریع هلال احمر در منطقه حضور دارند» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
سلیمانی در گفتگو با مهر

۴۸ تیم عملیاتی واکنش سریع هلال احمر در منطقه حضور دارند

 

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: ۴۸ تیم عملیاتی واکنش سریع هلال احمر در منطقه محل وقوع حادثه حضور دارند.

یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: تا الان ۴۸ تیم عملیاتی واکنش سریع هلال احمر در منطقه حضور دارند آخرین خبری که به دست ما رسید این است که ۵ تیم عملیاتی به مختصاتی که هوافضا اعلام کرده محل حادثه بوده، نزدیک شده‌اند.

وی گفت: امیدواریم در دقایق آینده شاهد خبر خوش باشیم. آمادگی کامل داریم. ستاد ملی بحران اضطراری هلال احمر هم تشکیل شده است با تیم‌های عملیاتی مستقر در منطقه ارتباط داریم.

دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: رصد می‌کنیم و صحت سقم تماس‌های ثبت شده توسط ارتباطات سیار را بررسی خواهیم کرد و در دقایق آینده اعلام قطعی می‌کنیم.

دبیر جمعیت هلال احمر: زمان ادامه عملیات قابل پیش بینی نیست

تیم های عملیاتی با تمام توان عملیات را ادامه می دهند اما با توجه به بارندگی و شرایط نامساعد نمی توانیم پیش بینی کنیم تا چه زمان عملیات ادامه خواهد داشت.

دبیر مرکز کنترل و هماهنگی اضطراری جمعیت هلال احمر گفت: تیم های عملیاتی با تمام توان عملیات را ادامه می دهند اما با توجه به بارندگی و شرایط نامساعد نمی توانیم پیش بینی کنیم تا چه زمان عملیات ادامه خواهد داشت.

به نقل از ایسنا ،  راضیه عالیشوندی درباره عملیات جستجو و نجات سرنشینان بالگرد مفقود شده گفت: عملیات تیم های جستجو و نجات همچنان ادامه دارد. رئیس جمعیت هلال احمر و رئیس سازمان امداد و نجات در محل حضور دارند و فرماندهی عملیات را برعهده دارند.

وی ادامه داد: تیم های عملیاتی با تمام توان عملیات را ادامه می دهند اما با توجه به بارندگی و شرایط نامساعد نمی توانیم پیش بینی کنیم تا چه زمان عملیات ادامه خواهد داشت.

عالیشوندی در پاسخ به این سوال که آیا نیروهای عملیاتی باز هم نیروی عملیاتی از استانهای دیگر اعزام خواهد شد، خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پشتیبان در استان از استانهای همجوار حضور دارند تا در صورت نیاز به منطقه اعزام شوند.

X