X

کیف حاوی طلا و وجه نقد به ارزش ۵ میلیارد ریال در فرودگاه لارستان به صاحبش بازگردانده شد

شماره :
44401
چهارشنبه 1403/06/7 ساعت 08:27

از پیشنهاد صفحه «کیف حاوی طلا و وجه نقد به ارزش ۵ میلیارد ریال در فرودگاه لارستان به صاحبش بازگردانده شد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
فرماندهی سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه بین‌المللی لارستان خبر داد

کیف حاوی طلا و وجه نقد به ارزش ۵ میلیارد ریال در فرودگاه لارستان به صاحبش بازگردانده شد

 

 

فرماندهی سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه بین‌المللی لارستان از کشف و برگرداندن کیف حاوی پول و طلا به صاحبش توسط کارکنان سپاه این فرودگاه خبر داد.

 اداره کل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت الهی لارستان سرهنگ دوم حسین حیدری گفت: دو تن از پرسنل سپاه فرودگاه در روز پنجشنبه یکم شهریور ساعت ۱۰ صبح در حین گشت زنی و سرکشی از سالن انتظار ترمینال شماره ۲ یک عدد کیف که حاوی مقدار زیادی طلاجات،، چندین کارت بانکی، مدارک هویتی و وجه نقد بود را پیدا کرده و به یگان سپاه فرودگاه تحویل دادند.

وی بیان داشت: مأموران با پیگیری از طریق مدارک هویتی موفق به شناسایی مالک کیف و صاحب اموال کشف شده گردیده و پس از اطمینان، کیف و اموال کشف شده را به صورت صحیح و کامل به صاحب آن تحویل دادند.

 فرماندهی سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه با بیان اینکه ارزش اموال پیداشده بالغ بر ۵ میلیارد ریال طلاجات و وجه نقد بوده است بیان داشت: سپاه در کنار مردم و مردم در کنار سپاه امنیت دارند و ضمن تشکر از مأموران کاشف و درستکار از مردم خواست در حفاظت از اموال خود مراقبت بیشتری نمایند و از حمل مقدار زیاد وجه نقد و اشیا قیمتی خودداری کنند.

 

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

X