کاهش 61 درصدی سرقت در فرودگاه‌ها

شماره :
44993
شنبه 1403/07/21 ساعت 08:46

از پیشنهاد صفحه «کاهش 61 درصدی سرقت در فرودگاه‌ها» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور گفت

کاهش 61 درصدی سرقت در فرودگاه‌ها

 

 

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: در شش ماه نخست سال جاری، در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر مقدار یک تن و 160 کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردان در فرودگاه‌های کشور کشف و ضبط شد.

 سردار محسن عقیلی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و شهدای مدافع امنیت، اظهار کرد: نیروهای پلیس در تمامی فرودگاه‌های کشور به‌صورت شبانه‌روزی نگهبان امنیت مسافران هستند. از همین رو، در شش ماه نخست امسال در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر، پنج هزار و 67 نفر دستگیر شدند.

وی با اشاره به بهره‌گیری از روش‌های اطلاعاتی، تجهیزات و امکانات نوین کمک‌بازرسی، گفت: خوشبختانه پلیس فرودگاه‌های کشور در زمینه کشف مواد مخدر، توفیقات بسیار خوبی به‌واسطه بهره‌گیری از دانش و اطلاعات روز به‌دست آورده است.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با اشاره به کاهش 61 درصدی وقوع سرقت در فرودگاه‌های کشور گفت: در شش ماه نخست امسال، در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مقادیر قابل توجهی کالا، طلا و ارز قاچاق به ارزش تقریبی بیش از سه هزار و 730 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

سردار عقیلی با اشاره به نقش مهم پلیس در تامین امنیت فرودگاه‌ها، گفت: لازمه توانایی در انجام ماموریت‌های مهم و حیاتی، برخورداری از امکانات و تجهیزات نوین و پیشرفته و ارائه آموزش‌های تخصصی به کارکنان است که خوشبختانه در این زمینه پیشرو هستیم.

وی ضمن قدردانی از تعامل مطلوب کاپیتان نخجوانی، گفت: میلیون‌ها مسافر در طول سال بدون هیچ‌گونه تهدید امنیتی اعزام و پذیرش می‌شوند. این تامین امنیت هرگز میسر نمی‌شود؛ مگر با تعامل میان پلیس و سایر نقش‌آفرینان در صنعت هوانوردی.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با اشاره به عملیات‌های حج، اربعین و نوروز گفت: خوشبختانه مردم رضایت مطلوبی از آرامش حاکم در فرودگاه‌ها دارند و نیروهای پلیس نیز با دغدغه‌مندی خاصی در عملیات‌های مهم خدمتگزاری می‌کنند.

منبع: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

X