کارگاه آموزشی آشنایی با مبانی مالیات بر ارزش افزوده و سامانه مودیان مالیاتی

شماره :
41462
یکشنبه 1402/10/10 ساعت 07:50

از پیشنهاد صفحه « کارگاه آموزشی آشنایی با مبانی مالیات بر ارزش افزوده و سامانه مودیان مالیاتی » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
مالیات برارزش افزوده در صنعت هوایی

کارگاه آموزشی آشنایی با مبانی مالیات بر ارزش افزوده و سامانه مودیان مالیاتی

 کارگاه آموزشی آشنایی با مبانی مالیات بر ارزش افزوده و سامانه مودیان مالیاتی در صنعت حمل و نقل هوایی برگزار شد.
 به دنبال الزام تمامی مودیان مالیاتی به استفاده از سامانه های فروشگاهی و صدور صورتحساب الکترونیکی مطابق با الگوی ششم (بلیت هواپیما) در صنعت هواپیمایی، کلاسهای آموزشی ،  توسط دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی کارگاه آموزشی آشنایی با مبانی مالیات بر ارزش افزوده و سامانه مودیان مالیاتی در این صنعت با حضور مدرسان سازمان امور مالیاتی، نمایندگان شرکت های هواپیمایی داخلی، خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد.
در این کارگاه مبانی مربوط به نحوه عملیاتی کردن مالیات بر ارزش افزوده و ثبت صورت حساب های الکترونیکی  در سامانه مودیان مالیاتی توسط مدرسان سازمان امور مالیاتی تشریح شد.
در ادامه این نشست، محدودیت های فنی، عملیاتی و بازرگانی و پیاده سازی قانون فوق در صنعت هواپیمایی کشور از طرف نمایندگان شرکت های هواپیمایی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی بیان شد و مقرر شد موارد فوق از طریق مکاتبه رسمی جهت دریافت پاسخ رسمی سازمان امور مالیاتی به آن سازمان منعکس شود.
 همچنین نمایندگان شرکت ها و دفاتر در جلسه حضوری با نمایندگان سازمان امور مالیاتی مراتب را تا حصول نتیجه منطقی پیگیری خواهند کرد.

 

منبع : کانال اخبار هوانوردی 

X