کارکنان مهندسی و تعمیرات ایران ایر چه خواسته هایی دارند

شماره :
45024
یکشنبه 1403/07/22 ساعت 09:01

از پیشنهاد صفحه « کارکنان مهندسی و تعمیرات ایران ایر چه خواسته هایی دارند» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
تهدید مهندسان هما به جای تقدیر از آنان

کارکنان مهندسی و تعمیرات ایران ایر چه خواسته هایی دارند

 

 

شنیده شده اخیرا تجمعی با حضور مهندسان تعمیرات شرکت ایران ایر برپا شده است که طی آن مهندسان هما ، خواسته های خود را مطرح کرده اند.

به گزارش تین نیوز، بر اساس آنچه در شبکه های اجتماعی مطرح شده، طبق اعلام شواری مرکزی معتمدین مهندسی و تعمیرات هما، خواسته کارکنان این بخش هما به شرح ذیل است:  

۱- دلیل عدم احراز جایگاه تخصصی مهندسی تعمیرات به همان صورت که حتی جناب کللری تایید و تاکید داشتند و باید در شناسه شغلی این واحد معرفی شود و سقف جذب ۵۸۰ واحد و مستمر کردن همه آیتم های غیر مستمر که در تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ جناب فرزادی پور قول پیگیری داده بودند، چیست؟

۲ـ درخواست پیگیری افزایش ضریب جذب به تناسب افزایشی که با تفسیری از قانون برای واحد عملیات استنتاج کردند و اجرا نمودند.

۳- در هر بار افزایش حقوق مشمولین قانون خدمات مدیریت (فوق العاده ویژه)و همچنین مشمولین نظام پرداخت هماهنگ(افزایش جذب)، هما از این افزایش ها بی بهره بود و مدیران هما در هر بار به جای افزایش مستمر، آیتم های غیر مستمر مانند رفاهی و حق معیشت را افزایش دادند و این باعث شد در دوران بازنشستگی حق همکاران به کمتر از یک سوم تقلیل پیدا کند و معیشت خانواده همکاران دچار عسر شدید گردد و این موضوع باعث ایجاد جو نا امن روانی و ترس از آینده برای همکاران شده و می شود.

۴- طبق وعده قبلی معاونت منابع انسانی این امید وجود داشت که حق گواهینامه های تخصصی تعمیرات هواپیما و مدارک تحصیلی که بخش غیر مستمر حقوق شده ولی برای دریافت آن سال هایی از عمر مهندسان هزینه تحصیل و تجربه شده،  به صورت حق تخصص تغییر یافته و وارد احکام شود ولی هنوز اجرایی نشده است‌.

۵-  دلیل اجرایی نشدن ترمیم حقوق مصوب ۱۴۰۱ که ابلاغ و تایید دیوان هم متضمن اجرایی بودنش است،  چیست؟؟

۶- دلیل عدم پرداخت مشوق های مالی مثل بهره وری حج یا پرداختی اعیاد و مناسبت ها و حقوق حقه مثل هزینه یونیفرم و سایر اقلام که هر شرکتی به کارکنان خود تخصیص می دهد، چیست؟

۷- دلیل تهدید همکاران پیگیر حقوق و معیشت به اخراج از مهندسی و تعمیرات چه بوده و چرا هیچ کس حق سوال از مسئولان را ندارد؟

اگر قرار باشد مسئولان به جای تقدیر و تشکر از کسانی که هواپیماهای فرسوده و تحت تحریم را به موقع سرخط تحویل می دهند و باعث مباهات و سرافرازی مدیرعامل و معاونت می شوند  و کمترین میزان تاخیر در حج امسال را حاصل کرده اند با تشر و تهدید برخورد کنند، می توانند انتظار احترام موقع شعار دادن و سخنرانی کلیشه ای در پاسخ به سوالاتشان  داشته باشند  ؟؟

همکاران ما ثابت کرده اند افراد تحصیل کرده و شایسته ای هستند و در رفتار و منش متخلق به اخلاق مداری، اما رفتار نامناسب و جواب های تحریک کننده و مایوس کننده مسئولان آنها را به چالش می کشند.

X