پیش نویس مصوبات مجمع عمومی شرکت فرودگاه ها در سال ۱۴۰۲ تدوین شد

شماره :
44648
دوشنبه 1403/06/26 ساعت 09:18

از پیشنهاد صفحه «پیش نویس مصوبات مجمع عمومی شرکت فرودگاه ها در سال ۱۴۰۲ تدوین شد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
در راستای اجرای مصوبات جلسات مجامع شرکت

پیش نویس مصوبات مجمع عمومی شرکت فرودگاه ها در سال ۱۴۰۲ تدوین شد

 

 

در راستای اجرای مصوبات جلسات مجامع شرکت، مصوبات جلسات مجامع شرکت فرودگاه ها بررسی و پیش نویس مصوبات مجمع عمومی شرکت در سال ۱۴۰۲ تدوین شد.

نمایندگان امور مجامع شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در راستای اجرای مصوبات جلسات مجامع شرکت، در نشستی با همفکری و تبادل نظر، راهکارهای اجرای تکالیف قانونی و مصوبات جلسات مجامع شرکت فرودگاه ها را بررسی کرد و پیش نویس مصوبات مجمع عمومی شرکت در سال ۱۴۰۲ تدوین شد.

 به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، در بازدید نمایندگان امور مجامع شرکت فرودگاه ها از برج مراقبت فرودگاه مهرآباد، ابراهیم مرادی عضو هیئت مدیره و راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد در گزارشی الزامات و ضرورت های زیرساختی و منابع انسانی مورد نیاز تامین ایمنی پروازها را در فرودگاه های کشور ارائه دادند.

همچنین در این نشست بنا بر دستور رضا نخجوانی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بر ضرورت تسریع در اتخاذ تصمیم اعضای مجمع در تمهید مقدمات لازم در ایفای تعهدات تکلیفی نهادهای قانونی شرکت فرودگاه ها، تاکید و پیش نویس مصوبات مجمع عمومی شرکت در سال ۱۴۰۲ تدوین شد.

X