X

پرواز روزانه هواپیمایی اتحاد بین ابوظبی و بوستون

شماره :
43781
چهارشنبه 1403/04/27 ساعت 08:17

از پیشنهاد صفحه «پرواز روزانه هواپیمایی اتحاد بین ابوظبی و بوستون» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
شرکت هواپیمایی «اتحاد ایرویز»وافزایش یک پرواز در همه روزهای هفته

پرواز روزانه هواپیمایی اتحاد بین ابوظبی و بوستون

 

 

شرکت هواپیمایی «اتحاد ایرویز» (Etihad Airways) از ۲۷ اکتبر ۲۰۲۴ میلادی (۶ آبان ۱۴۰۳)، تعداد پروازها بین بوستون و ابوظبی را از ۴ پرواز در هفته، به یک پرواز در همه روزهای هفته افزایش می‌دهد.

 در بیانیه این شرکت هواپیمایی آمده است که افزایش پروازها در این مسیر به مسافران تجاری و تفریحی آمریکای شمالی امکان انتخاب و انعطاف بیشتری را هنگام برنامه‌ریزی سفر می‌دهد. تصمیم برای افزایش پروازهای بوستون تنها سه ماه پس از آن گرفته شد که اتحاد ایرویز بوستون را به‌عنوان چهارمین مقصد خود در ایالات متحده معرفی کرد. بوستون اکنون به شیکاگو، نیویورک، واشنگتن و تورنتو کانادا پیوسته است تا ردپای هواپیمایی اتحاد در آمریکای شمالی را گسترش دهد.

پروازهای روزانه هواپیمایی اتحاد از فرودگاه بین‌المللی لوگان بوستون (Boston Logan International Airport) به فرودگاه بین المللی شیخ زاید ابوظبی و بالعکس و با هواپیمای پیشرفته بوئینگ 787-9 Dreamliner انجام می‌شود. هواپیمایی اتحاد همچنین به مسافران ایالات متحده در فرودگاه ابوظبی خدمات ویژه‌ای نظیر لانژ اختصاصی، تسهیلات گمرکی و غیره ارائه می‌دهد.

علاوه بر افزایش تعداد پروازها به بوستون، هواپیمایی اتحاد همچنین ایرباس A350 خود را به تورنتو کانادا می‌برد. بر این اساس از ۲۷ اکتبر ۲۰۲۴ میلادی، ایرباس A350 اتحاد یک بار در روز به فرودگاه پیرسون تورنتو (Toronto Pearson International Airport) در کانادا پرواز خواهد کرد.

منبع: قطبنما

X