X

پروازهای فرودگاه رفسنجان از سر گرفته می‌شود

شماره :
43308
شنبه 1403/03/19 ساعت 09:48

از پیشنهاد صفحه «پروازهای فرودگاه رفسنجان از سر گرفته می‌شود» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
فرماندار رفسنجان از فعالیت مجدد پروازهای فرودگاه این شهر خبر داد

پروازهای فرودگاه رفسنجان از سر گرفته می‌شود

 

فرماندار رفسنجان از فعالیت مجدد پروازهای فرودگاه این شهر خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده، پروازهای فرودگاه رفسنجان از سر گرفته می‌شود و امیدواریم پرواز به کشور عراق به منظور شرکت مردم در مراسم اربعین حسینی هم انجام شود.

حسین رضایی ۱۶ خردادماه در حاشیه بازدید نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس از فرودگاه رفسنجان اظهار کرد: بنا به وجود پتانسیل‌های شهرستان رفسنجان نیاز مردم این شهرستان به راه‌اندازی پروازهای این فرودگاه و البته افزایش پروازها احساس می‌شد که پیگیری‌ها از ناحیه نماینده جدید صورت گرفت.

احمد انارکی محمدی نیز گفت: رفسنجان دارای یکی از مجموعه‌های مهم معدنی در کشور است و کادر و نیروی انسانی آن می‌توانند از این پروازها استفاده کنند. همچنین بخش عظیم این خطه کشاورزی است و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را می تواند جذب کند بنابراین پروازهای این فرودگاه می‌تواند در جذب سرمایه‌های خارج از شهرستان هم موثر باشد.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس بیان کرد: وجود آثار گردشگری و نیز حضور تیم فوتبال رفسنجان در لیگ برتر مزیت دیگر است که تلاش داریم این فرودگاه پروازهایش از سرگیری شود و هم جذب گردشگران داخلی و خارجی داشته باشیم، هم اینکه بازیکنان و هواداران تیم‌ها از فرصت پروازهای این فرودگاه استفاده کنند.

انارکی محمدی ادامه داد: این فرودگاه از استانداردهای روز دنیا برخوردار است و با توجه به اینکه تجهیزات بروز در این فرودگاه فراهم شده باید این مکان را از لحاظ مجوزهای لازم تقویت کرد تا شهرستان‌های رفسنجان، انار، شهربابک‌ و زرند بتوانند از پروازهای این فرودگاه بهره‌مند شوند.

وی اظهار کرد: امیدواریم در آینده نزدیک شروع پروازها، هفته‌ای دو تا سه پرواز انجام شود و افزایش یابد و در کنار آن پرواز به کشور عراق هم راه بیفتد.

منبع: ایسنا

X