X

پانزدهمین دوره رویداد مذاکرات سرویس های هوایی ایکائو (ICAN 2023) به میزبانی سازمان هواپیمایی کشوری عربستان

شماره :
41115
دوشنبه 1402/09/13 ساعت 07:41

از پیشنهاد صفحه «پانزدهمین دوره رویداد مذاکرات سرویس های هوایی ایکائو (ICAN 2023) به میزبانی سازمان هواپیمایی کشوری عربستان » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
خدمات هوایی و بهبود کارایی

پانزدهمین دوره رویداد مذاکرات سرویس های هوایی ایکائو (ICAN 2023) به میزبانی سازمان هواپیمایی کشوری عربستان

 پانزدهمین دوره رویداد مذاکرات سرویس های هوایی ایکائو (ICAN 2023 ) از 3 تا 7 دسامبر 2023 به میزبانی سازمان هواپیمایی کشوری عربستان آغاز به کار نمود. در این رویداد بین المللی، شاهد حضور بیش از 100 کشور از کشورهای عضو ایکائو جهت مذاکره به منظور توسعه روابط حمل و نقل هوایی منظم و ایمن دوجانبه، منطقه ای و چندجانبه هستیم.
هدف این کنفرانس بین المللی تسهیل فرآیند کشورهای عضو ایکائو در مذاکرات دوجانبه (یا چند جانبه) خدمات هوایی و بهبود کارایی این روند با فراهم کردن یک محل ملاقات مشترک برای کشورها میباشد که مهمترین مزیت آن برای کشورهای شرکت کننده صرفه جویی در زمان و هزینه برای چندین مذاکره با همتایان در هر هیأت نمایندگی، تبادل آخرین اطلاعات این حوزه، بحث و مشارکت در موضوعات مبتلابه و ملاقات متخصصان هوانوردی و بهره برداری از فرصتها و ظرفیتهای موجود در عرصه هوانوردی بین المللی می باشد. 
این رویداد بین المللی، جهت انجام مذاکرات دو و چندجانبه با بیش از 15 کشور جهت توسعه پروازها، افزایش نقاط پروازی میان طرفین، به روز رسانی اسناد موجود و سایر موضوعات مرتبط برنامه ریزی گردیده است که اخبار مربوطه متعاقبا اعلام خواهد شد.در این رویداد مهم بین المللی، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه شرکت کرده اند.

X