ویرجین آتلانتیک با خدمات زبان اشاره تجربه پرواز را برای ناشنوایان متحول کرد

شماره :
44837
سه شنبه 1403/07/10 ساعت 08:12

از پیشنهاد صفحه «ویرجین آتلانتیک با خدمات زبان اشاره تجربه پرواز را برای ناشنوایان متحول کرد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
با همکاری یک سازمان تخصصی در زمینه ناشنوایان

ویرجین آتلانتیک با خدمات زبان اشاره تجربه پرواز را برای ناشنوایان متحول کرد

 

 

با همکاری یک سازمان تخصصی در زمینه ناشنوایان، ویرجین آتلانتیک توانسته خدمه خود را به خوبی آموزش دهد تا بتوانند به زبان اشاره با مسافران ناشنوا ارتباط برقرار کنند.

 ویرجین آتلانتیک برای اجرای این طرح، با سازمان «Remark»، (یک سازمان تخصصی در حوزه ناشنوایان)، همکاری کرده است. این سازمان آموزش‌های تخصصی زبان اشاره با تمرکز بر حوزه هوانوردی را به خدمه کابین ارائه داده است.

حالا مسافران ناشنوا می‌توانند در طول پرواز از پشتیبانی کامل خدمه آموزش‌دیده زبان اشاره بهره‌مند شوند. این خدمه آماده‌اند تا در هر مرحله از سفر، از استقبال اولیه تا ارائه اطلاعات و خدمات مختلف، به مسافران ناشنوا کمک کنند.

همکاری با سازمان‌های تخصصی

ویرجین آتلانتیک برای اجرای این طرح، با سازمان «Remark»، یک سازمان تخصصی در حوزه ناشنوایان، همکاری کرده است. این سازمان آموزش‌های تخصصی زبان اشاره با تمرکز بر حوزه هوانوردی را به خدمه کابین ارائه داده است.

خدمه آموزش‌دیده BSL در خدمت مسافران

حالا مسافران ناشنوا می‌توانند در طول پرواز از پشتیبانی کامل خدمه آموزش‌دیده زبان اشاره بهره‌مند شوند. این خدمه آماده‌اند تا در هر مرحله از سفر، از استقبال اولیه تا ارائه اطلاعات و خدمات مختلف، به مسافران ناشنوا کمک کنند.

بازخورد مثبت مسافران

جودی اونسلی، بازیکن راگبی ناشنوا، و دو خالق محتوای ناشنوا، هرمون و هرودا برهانه، از اولین مسافرانی بودند که از این خدمات جدید استفاده کردند. آن‌ها از تجربه خود بسیار راضی بودند و تأکید کردند که توانایی برقراری ارتباط موثر به زبان اشاره، تفاوت بزرگی در سفر آن‌ها ایجاد کرده است.

منبع: marketing-interactive

ترجمه: فائزه  امین پویا

X