X

هواپیمایی چابهار وعده رئیس‌جمهور شهید را محقق کرد

شماره :
43294
چهارشنبه 1403/03/16 ساعت 09:34

از پیشنهاد صفحه «هواپیمایی چابهار وعده رئیس‌جمهور شهید را محقق کرد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
با برقراری خط پروازی شهرکرد به تهران

هواپیمایی چابهار وعده رئیس‌جمهور شهید را محقق کرد

 

پیرو مصوبات دور دوم سفرهای هیات دولت به استان چهارمحال و بختیاری و قول مساعد رئیس جمهور شهید به مردم خوب این استان برای افزایش سفرهای هوایی بین شهرکرد و تهران اکنون شاهد تحقق این وعده صادق هستیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، سید دانیال طباطبایی مدیرعامل شرکت هواپیمایی چابهار گفت: پیرو سفر هیات دولت در آبان ماه سال ۱۴۰۲ به استان چهارمحال و بختیاری یکی از مصوبات حوزه وزارت راه و شهرسازی توسعه ناوگان هوایی برای ارائه خدمات و تسهیلات حمل و نقل هوایی به مردم خوب استان چهارمحال و بختیاری بود.

کاپیتان طباطبایی در ادامه با بیان اینکه گردش کاری از سوی وزارت راه و سازمان هواپیمایی کشوری و درخواست مستقیم برای راه اندازی این خط پروازی توسط شرکت هواپیمایی چابهار، پس از بحث و بررسی و امکان سنجی این موضوع و تائید در هیات مدیره شرکت، برنامه‌ریزی‌های اولیه برای تحقق این وعده رئیس جمهور شهید در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ و کسب مجوزهای پروازی لازم از سوی مراجع ذیربط برنامه‌ریزی شد.

مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره هواپیمایی چابهار گفت: هر چند این اتفاق همزمان شد با شهادت آیت‌الله رئیسی و تنی چند از همراهان ایشان، ولی مجموعه هواپیمایی چابهار عزم خود را جزم نمود تا این وعده دولت خدمت گذار بر زمین نماند و بار دیگر وعده‌ای از وعده‌های دولت مردمی رئیس جمهور شهید طبق مصوبات سفر استانی محقق شده و این خدمت برای مردم خونگرم و باصفای استان چهارمحال و بختیاری اجرایی و عملیاتی شد.

کاپیتان طباطبایی در پایان به مردم این استان قول داد طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته همه هفته روزهای سه شنبه این پرواز رفت و برگشت از مبداء تهران به مقصد شهرکرد و بالعکس دایر خواهد بود و امیدوار است که این برنامه مورد حمایت و استقبال مخاطبین خود قرار بگیرد.

لازم به ذکر است شرکت هواپیمایی چابهار با داشتن ۳ تعداد هواپیمای ملکی و ۲ هواپیمای استیجاری در ۱۲ مقصد پروازی از مبداء تهران به مسافرین خود خدمات پروازی ثابت روزانه و هفتگی ارائه می‌نماید و شهرکرد به عنوان سیزدهمین مقصد پروازی این شرکت از هشت خردادماه آماده ارائه خدمت به هموطنان عزیز می باشد.

X