هواپیمایی امارات دریافت بار را برای پروازهای ورودی برقرار کرد
بعد از باران سیلآسای روز سهشنبه ۱۶ آوریل، مسافران زیادی نتوانستند بار خود را دریافت کنند.
هواپیمایی امارات اعلام کرد که بخش دریافت بار برای مسافرانی که مقصد نهاییشان دبی بوده اما نتوانستند حین ورود بار خود را دریافت کنند، دوباره برقرار شده است.
این شرکت هوایی در پلتفرم X مراحل لازم برای دریافت بار را توضیح داد:
مسافران باید به بخش بار ورودی سمت چپ در ترمینال ۳، روبهروی خروجی ۱ و پشت داروخانه مراجعه کنند.
مسافران باید تگ بار را همراه خود داشته باشند.
بخش دریافت بار ۲۴ ساعته فعالیت دارد.
تیم امارات برای کسانی که گزارش ثبت کردهاند بارها را ارسال میکنند اما این کار زمانبر است.
کسانی که بارشان با تاخیر مواجه شده و شماره رهگیری PIR دارند، میتوانند در آدرس http://emirat.es/baggagestatus از وضعیت بار خود مطلع شوند. کسانی که با آنها تماس گرفته نشده نباید به فرودگاه مراجعه کنند.
این ایرلاین همچنین از مشتریان به دلیل این تاخیر عذرخواهی کرد و گفت که بهبود شرایط پس از اختلالات طوفان روزهای بیشتری زمان میبرد.
منبع: کانال اخبار هوانوردی
- 4 بازدید