X

نیروی هوایی با ۸۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه حضور دارد

شماره :
43036
سه شنبه 1403/02/25 ساعت 08:55

از پیشنهاد صفحه «نیروی هوایی با ۸۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه حضور دارد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
فرمانده نیروی هوایی ارتش

نیروی هوایی با ۸۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه حضور دارد

 

 

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی درباره تاکید رهبر معظم انقلاب برای تربیت نیروی هوایی دانشمند تراز نظام مقدس گفت: ناشران نیروی هوایی با ۸۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران حضور دارند.

 امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - در دیدار با علی رمضانی قائم مقام سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد فرهنگی اظهار داشت: اهمیت کتاب تا آنجاست که در آیات قرآن نیز ۷۸۲ بار کلمه «علم» به کار برده شده است.

به گزارش رجانیوز، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه اگر مردم به کتاب و کتابخوانی توجه کنند سربلندی کشور را به دنبال خواهد داشت، افزود: نمایشگاه می‌تواند مردم، جوانان و خانواده‌ها را با کتاب آشنا کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی درباره تاکید رهبر معظم انقلاب برای تربیت نیروی هوایی دانشمند تراز نظام مقدس گفت: ناشران نیروی هوایی با ۸۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران حضور دارند.

سرتیپ واحدی با بیان اینکه در حکم انتصاب بنده از سوی رهبر معظم انقلاب تاکید بسیار مهمی بر علم دانش شده و ایشان فرمودند که باید به سمت نیروی هوایی دانشمند تراز نظام مقدس پیش برویم، تصریح کرد: در این زمینه دفتر مطالعات و دانشگاه نیروی هوایی اقدامات بسیار خوبی انجام داده و در نمایشگاه امسال با ۸۰۰ عنوان کتاب حضور دارد که ۱۰۰ عنوان آن چاپ نخست است.

در این دیدار رمضانی به ارائه گزارشی از برگزاری نمایشگاه پرداخت و افزود: بهسازی بخش‌های مختلف نمایشگاه، افزایش تعداد ناشران شرکت‌کننده ، حضور ناشران با سلائق مختلف و استقبال بیشتر مردم از جمله مزیت‌های این دوره است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در جریان بازدید از غرفه مکتب حاج قاسم نیز اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش یک نیروی تجهیزات محور و بر پایه علم و دانش روز حرکت می‌کند و در این زمینه کارهای ارزشمندی صورت گرفته است.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدیوی افزود: نسل جوان امروز با وجود فناوری های نوین در حال دور شدن از فرهنگ کتاب و کتابخوانی هستند و باید در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد تا این نسل را به سمت فرهنگ کتاب و کتابخوانی سوق دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: غرفه مکتب حاج قاسم بسیار ارزشمند و پرانرژی است که ما را به یاد این شهید عزیز می اندازد.

وی با بیان اینکه بنیاد مکتب حاج قاسم باید به سمتی حرکت کند تا مکتب این شهید عزیز در بین جوانان ترویج شود و اگر جوانان به سمت مکتب حاج قاسم حرکت کنند یقین بدانید رسیدن به قله زود اتفاق می‌افتد، افزود: حاج قاسم شخصیتی بزرگ و از دلیر مردان ارتش اسلام بود و امیدوارم جوانان راه این شهید عزیز را ادامه دهند.

سرتیپ واحدی گفت: خون مطهر حاج قاسم قوه محرکه جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت است و آرزو می‌کنم راه این شهید را ادامه دهیم و به اهداف ترسیم شده انقلاب اسلامی برسیم‌.

X