X

نشست و برخاست پروازهای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بر روی باند ۲۹ چپ

شماره :
43703
دوشنبه 1403/04/18 ساعت 08:06

از پیشنهاد صفحه «نشست و برخاست پروازهای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بر روی باند ۲۹ چپ» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد

نشست و برخاست پروازهای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بر روی باند ۲۹ چپ

 

 

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از نشست و برخاست پروازهای فرودگاه امام خمینی از باند ۲۹ چپ خبر داد.

 به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سعید چلندری از استفاده پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) ازباند ۲۹ چپ خبر داد و گفت: این اقدام در راستای بهینه سازی و استریپ سازی باند ۲۹ راست انجام شده است.

چلندری افزود: در راستای اجرای برنامه مدون انجام کار (MOWP) جلساتی توسط کارگروهی متشکل از متخصصان ایمنی همچون معاون بهره برداری فرودگاهی، رئیس برج مراقبت، نماینده سازمان هواپیمایی کشوری، مدیران کل حوزه های مختلف مرتبط با عملیات پروازی و روسای ایستگاه شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی مستقر در شهر فرودگاهی برگزار شد که منتج به تنظیم سناریو نشست و برخاست پروازها و چگونگی تاکسی ایمن پروازها در تاکسی وی ها و اپرون با رعایت قوانین ایکائو از جمله ۱۴و۱۱و۲ ANNEX و دستورالعمل داخلی کنترل فعالیت های عمرانی در ایرساید شد و MOWP به مجموعه های ذی ربط جهت انجام ایمن کار ابلاغ شد.

وی یادآور شد: این اقدامات با هدف ارتقا سطح ایمنی و جلوگیری از بروز حادثه و آسیب رسیدن به هواپیما و مسافران انجام می شود.

X