X

معرفی هوندا اشلان جت شخصی لوکس و ۱۲ میلیون دلاری

شماره :
41377
دوشنبه 1402/10/4 ساعت 09:20

از پیشنهاد صفحه «معرفی هوندا اشلان جت شخصی لوکس و ۱۲ میلیون دلاری» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
رونمایی شرکت هواپیماسازی هوندا جت

معرفی هوندا اشلان جت شخصی لوکس و ۱۲ میلیون دلاری

هوندا اِشلان ۱۱ سرنشین را تا مسافت ۴۸۳۲ کیلومتر و ارتفاع ۱۴,۳۰۰ متری همراهی می‌کند.

شرکت هواپیماسازی هوندا جت، از یک مدل تجاری تازه برای پروازهای دوربرد رونمایی کرده است. این محصول تازه که با نام  هونداجت اِشلان (Echelon) معرفی شده، درحقیقت نمونه تولید انبوه نسخه مفهومی «۲۶۰۰ کانسپت» است که سه سال قبل رونمایی شده بود. اشلان جدید که موردتوجه رسانه‌ها قرار گرفته، محصولی با سطح بالای راحتی پرواز، عملکرد و راندمان عالی محسوب می‌شود و برای اولین‌بار به ارتفاع ۱۴ هزار متری می‌رسد که هیچ جت پرنده سبک‌وزنی به آن نرسیده است.

اشلان می‌تواند با یک‌بار سوختگیری مسافتی ۴,۸۳۲ کیلومتری را بپیماید؛ بنابراین تجار آمریکایی می‌توانند بدون نگرانی و بدون توقف سراسر قاره آمریکا را سفر کنند. حداکثر سرعت این هواپیما برابر ۴۵۰ گره (معادل ۸۸۳ کیلومتر برساعت) اعلام شده و می‌تواند در ارتفاع ۱۴,۳۰۰ متری هم به آن دست پیدا کند. اشلان نسبت‌به نسل گذشته جت‌های تجاری هوندا تا ۲۰ درصد بهینه‌تر عمل می‌کند و در مقایسه با یک جت سبک متداول، کربن کمتری هم منتشر می‌کند.

کابین این جت لوکس با سه آرایه معرفی شده است که هر یک از چیدمان مشخصی از صندلی‌ها برای یازده سرنشین و فضای مناسب و زیاد برای پا، سر و بار آن‌ها سود می‌برد. خریدار می‌تواند در صورت تمایل این جت را با پنج صندلی هم سفارش دهد که بیشترین فضای ممکن را در اختیار سرنشینان قرار خواهد داد.

بخش هدایت جت هوندا به‌لطف پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز هوانوردی و انواع ویژگی‌های خودکار قدرتمند شده است. سیستم‌هایی چون پیش‌رانش و ترمز خودکار، عملیات کنترل و هدایت هواپیما را آسان‌تر از قبل می‌کند. اشلان هواپیمایی با یک صندلی خلبان است پس استفاده از این سیستم‌ها برای او بسیاری مفید خواهد بود. مدیرعامل شرکت هواپیمایی هوندا، «هیدتو یاماساکی»، می‌گوید:

هونداجت اشلان به‌عنوان یک هواپیمای مدرن از یک کلاس جدید معرفی شده است که تجربه سفرهای هوایی با جت‌های سبک و متداول را تعالی می‌بخشد. توسعه حمل‌ونقل هوایی یکی از رویاهای دیرینه هوندا به شمار می‌رود که به‌لطف هونداجت اشلان وارد فاز تازه‌ای شده است؛ درحالی‌که یک داستان کلاسیک از هوندا را برای مشتریان بازگو می‌کند که مانند تمام محصولاتمان ارزش‌های تازه‌ای را برای مردم تعریف کرده است.

تولید این هواپیمای جدید در کارخانه خود شرکت هواپیمایی هوندا واقع‌در «گرینسبورو»، آمریکا، و از سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد. برنامه‌ریزی سازنده بر آن است که نخستین فروند از اشلان تا سه سال آینده وارد آسمان‌ها شود و تا پنج سال بعد هم گواهینامه تولید تمام قطعات را کسب کند. دوست‌داران این هواپیما می‌توانند پیش از تولید رسمی آن، ماکت ۱:۱ آن را در نمایشگاه ملی هوانوردی تجاری آمریکا مشاهده کنند.


 

منبع : مجله اینترنتی پدال 

 

X