مجوزهای بی حساب و کتاب به ایرلاین های ترک و عرب

شماره :
43684
یکشنبه 1403/04/17 ساعت 08:52

از پیشنهاد صفحه «مجوزهای بی حساب و کتاب به ایرلاین های ترک و عرب» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
نقش هواپیماهایی که در دولت سیزدهم وارد شده

مجوزهای بی حساب و کتاب به ایرلاین های ترک و عرب

 

 

امروز دیدم که جناب وزیر در توئیتی فرموده اند که آمار مسافران بین المللی در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۷۶۰  درصد رشد داشته و از 1.2 میلیون سفر به 10.4  میلیون نفر در سال ۱۴۰۲ رسیده است. 

نکات و سوالات جالب توجه : 

اولا . میزان مسافر بین المللی حمل شده توسط شرکت های ایرانی چند درصد بوده است ؟ در دوران دولت سیزدهم چه میزان از این بازار به تصاحب ایرلاین های ترک و حاشیه جنوبی خلیج فارس درآمده و نقش همکاران جنابعالی در دادن مجوزهای بی حساب و کتاب به اجانب و  سود سرشاری که از آن متمتع شده اند به چه میزان بوده است ؟ 

دوم . نقش هواپیماهایی که در دولت سیزدهم وارد شده در جابجایی این 10.4  میلیون مسافر هوایی چگونه بوده است ؟ چند فروند از این صد و اندی هواپیما که با افتخار وارد نموده اید مجازند وارد حریم هوایی امارات و سایر کشورهای منطقه بشوند؟ 

سوم . چه میزان از این رشد ۷۶۰ درصدی نسبت به سال های قبل از دولت سیزدهم به خاطر دوران پساکرونا بوده است ؟ 

چهارم . چه اقدامی برای تامین سوخت شرکت های هواپیمایی ایرانی در سایر کشورها نموده و تا چه حد این موضوع در کاهش سهم شرکت های ایرانی از بازار سفرهای بین المللی تاثیر گذار بوده ؟ 

پنجم . چرا آخرین آمار صنعت هوایی ایران از طریق وبسایت سازمان هواپیمایی کشوری منتشر می گردد ، مربوط به سال ۱۴۰۱ است ؟ 

 

 منبع:تین نیوز

 محمد سعید شرفی

X