فرودگاه استانبول 5 جایزه از مجله مسافرتی آمریکایی دریافت کرد.

شماره :
41282
سه شنبه 1402/09/28 ساعت 09:36

از پیشنهاد صفحه «فرودگاه استانبول 5 جایزه از مجله مسافرتی آمریکایی دریافت کرد.» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
در پی رای‌گیری خوانندگان مجله مسافرتی آمریکایی «گلوبال تراول» ،

فرودگاه استانبول 5 جایزه از مجله مسافرتی آمریکایی دریافت کرد.

فرودگاه استانبول ترکیه از مجله مسافرتی آمریکایی در 5 دسته مختلف جایزه دریافت کرد.

فرودگاه استانبول ترکیه در پی رای‌گیری خوانندگان مجله مسافرتی آمریکایی «گلوبال تراول» شایسته دریافت 5 جایزه در دسته‌های مختلف شد.

استانبول گرند ایرپورت که اپراتور فرودگاه استانبول است طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که گوکان شنگول، مدیر ارتباطات شرکت این فرودگاه در مراسم اهدای جوایز که به مناسبت بیستمین سالگرد مجله «گلوبال تراول» در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار شد، شرکت کرد.

فرودگاه استانبول از نظر خوانندگان مجله آمریکایی شایسته دریافت جوایز در 5 دسته؛ «بهترین فرودگاه جهان» و «بهترین فرودگاه اروپا»، همچنین «فرودگاهی با بهترین منطقه غذا و نوشیدنی»، «فرودگاهی با بهترین مغازه‌ها برای خرید» و «فرودگاه ارائه دهنده بهترین تجربه خرید بدون عوارض» شناخته شد.

شنگول طی سخنانی در مراسم اهدای جوایز ضمن ابراز خرسندی از دریافت 5 جایزه خاطرنشان کرد که فرودگاه استانبول پس از هر موفقیت، اهداف جدید و بزرگتری را برای خود در نظر گرفته است و با عزم راسخ در این مسیر به عنوان فرهنگ سازمانی خود پیش می‌رود.

وی افزود: جوایزی که از ابتدای بهره‌برداری این فرودگاه در سطح جهانی دریافت کرده‌ایم بزرگترین گواه این امر است. اکنون با دریافت جوایز از آمریکا که «جغرافیای هدف» فرودگاه ما است، به کشور خود بازمی گردیم.

وی تاکید کرد: ما معتقدیم که خدمات پایداری که برای بخش‌های مختلف مسافران طراحی کرده‌ایم و پیشرفت‌هایی که در زیرساخت‌های فناوری خود داشته‌ایم، نقش مهمی در این موفقیت داشته‌ است.

منبع: آنادولو

X