X

فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری فرودگاه یاسوج اعلام شد

شماره :
43363
سه شنبه 1403/03/22 ساعت 08:28

از پیشنهاد صفحه «فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری فرودگاه یاسوج اعلام شد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
مدیر فرودگاه شهدای یاسوج تشریح کرد

فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری فرودگاه یاسوج اعلام شد

 

مدیر فرودگاه شهدای یاسوج فرصت های سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در این فرودگاه را تشریح کرد.

 روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ عنایت انصاری فرد با اشاره به ایجاد فرصت های شغلی در فرودگاه یاسوج گفت: در راستای تحقق شعار سال، فرودگاه شهدای یاسوج فرصت های شغلی را محیا کرده که مردم و سرمایه گذاران می توانند در آن مشارکت داشته باشند.

مدیر فرودگاه شهدای یاسوج مهیا شدن پروازهای بین المللی و استقرار گمرک در فرودگاه را از جمله فرصت های شغلی ایجاد شده دانست و افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول در دارابودن گیاهان دارویی را دارد که با توجه به احداث سوله در فرودگاه و صادرات گیاهان دارویی به کشورهای حوزه خلیج فارس و روسیه و… یکی از فرصت های خوب سرمایه گذاری و اشتغال زایی است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از اراضی فرودگاه زیرساخت های لازم برای راه اندازی کاشت های گلخانه ای را دارد، عنوان کرد: با توجه به کمبود هتل های موجود در شهر یاسوج، فرودگاه آمادگی واگذاری زمین جهت کاشت گلخانه ای و مشارکت در ساخت هتل فرودگاهی را دارد.

مدیر فرودگاه یاسوج ضمن یادآوری تصویب مرز هوایی و پروازهای بین المللی این فرودگاه تاکید کرد: آبشارها و اماکن بسیار زیبای گردشگری طبیعی استان ویژگی منحصر به فردی دارد و تاسیس شرکت هواپیمایی دناایر می تواند پذیرای گردشگرانی از سراسر جهان باشد و این خود می تواند رونق بسیار خوبی در صنعت توریست و ایجاد اشتغال زایی است.

انصاری فرد اظهار کرد: با توجه به طبیعت بسیار زیبای استان که معروف است به پایتخت طبیعت استان، راه اندازی مرکز پروازهای تفریحی و آموزش خلبانی از جذابیت های خاصی برخوردار است و جالب اینکه اساسنامه اولیه تاسیس فرودگاه یاسوج General Aviation بوده است.

انصاری فرد اضافه کرد: با توجه به بهره مندی از پتانسیل های لازم در زمینه امکانات پزشکی و دارابودن پزشکان حاذق پیوند اعضا توسط پزشکان بومی، سرمایه گذاری در خصوص توریسم سلامت نیز مورد توجه است.

وی در پایان ضمن دعوت از سرمایه گذاران در سطح استان و کشور آمادگی خود را برای ایجاد اشتغال در زمینه های ذکر شده اعلام کرد.

X