X

عرضه بیش از ۶۰ هزار صندلی "هما"برای ایام نوروز

شماره :
42384
دوشنبه 1402/12/21 ساعت 14:12

از پیشنهاد صفحه «عرضه بیش از ۶۰ هزار صندلی "هما"برای ایام نوروز» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
حسام قربانعلی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

عرضه بیش از ۶۰ هزار صندلی "هما"برای ایام نوروز

 


 حسام قربانعلی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به تمهیدات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ اظهار کرد: در تعطیلات نوروز ،“هما” با پرواز در بیش از ۳۰ مسیر داخلی  پرواز به مسافران خدمات  ارایه می‌کند و درصدد هستیم در مسیرهای پرتقاضا ، پروازهای فوق العاده نیز برقرار کنیم.
 بلیت این پروازها از طریق سایت "هما" به نشانی www.iranair.com، دفاتر فروش "هما" و دفاترخدمات مسافراتی عرضه خواهد شد. زمان عرضه بلیت از طریق کانال‌های رسمی به اطلاع هموطنان خواهد رسید.
  بلیت‌پروازهای "هما" با نرخ مصوب به فروش می‌رسد.
قربانعلی درباره قیمت فروش بلیت های "هما" در این ایام اظهار داشت: قیمت بلیت پروازهای داخلی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای ایام نوروز براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار و تحت نظارت سازمان هواپیمایی کشوری عرضه می‌شود.
پروازهای عتبات عالیات در ایام نوروز نیز افزایش خواهد داشت
مدیرکل روابط عمومی "هما" در مورد پروازهای عتبات عالیات این شرکت گفت: در ایام نوروز "هما" علاوه بر انجام پروازهای برنامه ای تهران به نجف و بالعکس که در روزهای یکشنبه، سه شنبه، پنج شنبه و جمعه هر هفته انجام می‌شود، با توجه به تقاضای مشتاقان حسینی برای حضور دراماکن متبرکه، برنامه ریزی لازم برای افزایش ظرفیت صندلی در این مسیر صورت گرفته است و هموطنان می‌توانند بلیت مسیر تهران به نجف اشرف و بالعکس را از طریق دفاتر فروش "هما" و وب سایت  www.iranair.com خریدار کنند
 وی یاد آور شد با توجه به افزایش تقاضای نوروزی در این مسیر، مجدداً پروازهای فوق العاده در قالب ۸ پرواز رفت و برگشت دیگر نیز در مسیر تهران به نجف و بالعکس اضافه خواهد شد.
  پروازهای مقاصد بین المللی "هما"
قربانعلی در مورد سایر پروازهای بین المللی برای ایام نوروز گفت: ما در تعدادی از مسیرهای بین المللی پرتقاضا در ایام عید  افزایش فرکانس پروازی خواهیم داشت که این امر نیز اطلاع رسانی خواهد شد.
 وی درباره انجام سایر پروازها گفت: تمامی پروازهای بین المللی "هما" طبق برنامه پروازی انجام خواهد شد.
  هواپیماهای مورد استفاده در پروازهای نوروز
قربانعلی در خصوص ناوگان مورد استفاده پروازی نوروزی تصریح کرد: برای انجام پروازهای تعطیلات نوروز از هواپیماهای ایرباس استفاده خواهد شد.

 

منبع: کانال اخبار هوانوردی

X