X

عذرخواهی مدیرعامل دلتا و ارائه بسته جبران خسارت برای اختلالات اخیر

شماره :
43861
سه شنبه 1403/05/2 ساعت 08:34

از پیشنهاد صفحه «عذرخواهی مدیرعامل دلتا و ارائه بسته جبران خسارت برای اختلالات اخیر» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
در پی اختلالات گسترده در آخر هفته گذشته

عذرخواهی مدیرعامل دلتا و ارائه بسته جبران خسارت برای اختلالات اخیر

 

 

خطوط هوایی دلتا در پی اختلالات گسترده در آخر هفته گذشته، عذرخواهی کرده و بسته غرامت جامعی را برای مسافران آسیب دیده ارائه می‌دهد.

 اد باستیان، مدیرعامل دلتا، در نامه‌ای سرگشاده از مسافران به دلیل لغو و تاخیرهای اختلالات چند روز گذشته که تمامی خطوط پروازی از جمله این شرکت هواپیمایی گریبان گیر کرده بود،  عذرخواهی کرد و تأکید کرد که این شرکت متعهد به جبران خسارات وارده به مشتریان خود است.

گفتنی است اختلالات ناشی از نقص فنی در نرم‌افزار CrowdStrike  که بر سیستم‌های رزرو و ردیابی همه خطوط هوایی از جمله دلتا تأثیر گذاشت و منجر به لغو بیش از ۳۵۰۰ پرواز در شلوغ‌ترین آخر هفته تابستان شد.

جالب است بدانید بسته جبرانی دلتا برای مسافران آسیب دیده شامل موارد زیر است:

تمدید مهلت رزرو مجدد: مسافرانی که از ۱۹ تا ۲۱ جولای سفر خود را رزرو کرده‌ بودند می‌توانند بدون جریمه تاریخ سفر خود را تغییر دهند.

اطلاع‌رسانی و گزینه‌های رزرو مجدد آنلاین: دلتا از طریق برنامه Fly Delta و پیامک به مسافران در مورد تاخیرها و لغو پروازها اطلاع‌رسانی می‌کند که برای تمامی این افراد امکان رزرو مجدد آنلاین را فراهم است.

ارائه امتیاز SkyMiles یا اعتبار سفر: مسافران بر اساس میزان خسارتی که از لغو پروازشان متحمل شده‌اند، امتیاز SkyMiles یا اعتبار سفر دریافت می‌کنند.

پوشش هزینه‌های واجد شرایط: دلتا هزینه‌های مرتبط با اختلالات مانند غذا، هتل و حمل و نقل زمینی را برای مسافران آسیب دیده می‌پذیرد.

دلتا همچنین از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارکنان خود در طول این آخر هفته پرمشغله برای بازگرداندن عملیات به حالت عادی و ارائه بهترین خدمات ممکن به مسافران قدردانی کرد.

این اختلالات بار دیگر اهمیت شفافیت و پاسخگویی سریع در صنعت هواپیمایی را به ویژه در مواقع بروز مشکل یادآوری کرد.

منبع:simpleflying

ترجمه: فائزه امین پویا

X