صنعت هوانوردی کشور نیازمند بازمعماری است

شماره :
44934
دوشنبه 1403/07/16 ساعت 08:03

از پیشنهاد صفحه « صنعت هوانوردی کشور نیازمند بازمعماری است» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
پور فرزانه باتاکید بر بومی‌ سازی

صنعت هوانوردی کشور نیازمند بازمعماری است

 

 

سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری صبح امروز در دیدار با معاونان، مدیران و کارکنان چهار معاونت تصریح کرد: صنعت هوانوردی کشور نیازمند بازمعماری است و تحقق این مهم و فراتر رفتن از وضع موجود و ارائه خدمات مطلوب و بهتر، نیازمند همیاری و همکاری شما متخصصان و کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری است.

 به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، حسین پورفرزانه به منظور آشنایی و هم اندیشی با معاونان، مدیران و کارکنان معاونت های استاندارد پرواز، هوانوردی و امور بین الملل و توسعه مدیریت و منابع دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار پور فرزانه ابتدا به تشریح جایگاه و اهمیت نیروی انسانی و رضایت شغلی کارکنان در تحقق اهداف سازمانی اشاره کرد و گفت: تخصص گرایی و فعالیت افراد در رشته های تحصیلی مرتبط، اصل مهم و اساسی در افزایش اثربخشی به شمار می رود؛ بنابراین علاوه بر مسائل معیشتی از جمله حقوق و مزایا، توجه به تخصص گرایی منجر به ایجاد فضای آرام، تخصصی و در نهایت ارتقای رضایت شغلی خواهد شد.

وی در ادامه به بیان برنامه ها و طرح های پیش رو اشاره کرد و گفت: توسعه اهداف و برنامه های سازمان هواپیمایی کشوری مستلزم همیاری و همکاری شما متخصصان و کارشناسان است و چنانچه بخواهیم به اهداف مد نظر از جمله اصلاح رویه ها و توسعه این صنعت دست یابیم باید از راهبردها و مشاوره های تخصصی شما بهره مند شویم.

پورفرزانه ضمن تاکید بر رشد برونزا به جای رشد درون زا به منظور تسریع در ارائه خدمات و بالابردن کیفیت خدمات تصریح کرد: صنعت هوانوردی کشور نیازمند بازمعماری است و تحقق این مهم و فراتر رفتن از وضع موجود، ارائه خدمات مطلوب و بهتر، نیازمند همیاری و همکاری شما متخصصان و کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری است.

سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به پیشبرد اهداف عالیه صنعت هوانوردی و تاکید بر تولید بومی سازی صنعت، اظهار کرد: کارشناسان و متخصصان این سازمان به عنوان مشاورهای من هستند و از نظرات تک تک شما برای پیشبرد صنعت هوانوردی بهره مند خواهم شد.

در ادامه این دیدار، کارکنان ضمن معرفی خود به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات کارشناسی پرداختند.

X