X

رتبه نخست امارات در کیفیت زیرساخت های هوانوردی در جهان

شماره :
43314
شنبه 1403/03/19 ساعت 10:04

از پیشنهاد صفحه « رتبه نخست امارات در کیفیت زیرساخت های هوانوردی در جهان» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
امارات متحده عربی تمامی عناوین جهانی هوانوردی را مال خود کرده است

رتبه نخست امارات در کیفیت زیرساخت های هوانوردی در جهان

 

 به نقل از Emirates News Agency، کشور امارات متحده عربی به عنوان یک پیشگام در شاخص های مختلف رقابت جهانی در صنعت هوانوردی ظاهر شده است. به گزارش مجمع جهانی اقتصاد و با توجه به شاخص توسعه سفر و گردشگری (TTDI) در سال 2024، این کشور رتبه نخست " کیفیت زیرساخت های حمل و نقل هوایی" در سراسر جهان و رتبه سوم را در هر دو شاخص " کارایی خدمت حمل و نقل هوایی" و " صندلی هواپیمایی در دسترس به ازای هر کیلومتر برای میلیون ها نفر در هفته " را به خود اختصاص داده است. 

لازم به ذکر است که امارات متحده عربی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا رتبه نخست شاخص " تعداد ایرلاین های در حال بهره برداری " و " موافقتنامه های حمل و نقل هوایی " را در اختیار دارد. علاوه بر این، موسسه بین المللی توسعه مدیریت در گزارش رقابت جهانی 2023، جایگاه نخست کیفیت حمل و نقل هوایی را به امارات اختصاص داده است. 

عبدالله بن طوق المری، وزیر اقتصاد و رئیس اداره کل هواپیمایی کشوری (GCAA)، اظهار کرد: عملکرد برجسته بخش هواپیمایی کشوری امارات در شاخص های رقابت جهانی، چشم انداز آینده نگر و دستورالعمل های استراتژیک رهبری عاقلانه ما را نشان می دهد.  

این پیشرفت بر تعهد ما به تقویت رشد و افزایش رقابت پذیری این بخش حیاتی در سطح منطقه ای و جهانی تاکید دارد. به عنوان یک ستون اساسی اقتصاد ملی ما، موفقیت بخش هواپیمایی کشوری کیفیت و اثربخشی برنامه های دولت ما را تایید می کند که بر سرمایه گذاری مداوم و تقویت رهبری ما در زمینه های مختلف توسعه کلیدی تمرکز دارد.

X