X

راه اندازی سیستم کنترل کیفیت خدمات فرودگاهی در ۲۲ فرودگاه کشور

شماره :
44255
دوشنبه 1403/05/29 ساعت 08:10

از پیشنهاد صفحه «راه اندازی سیستم کنترل کیفیت خدمات فرودگاهی در ۲۲ فرودگاه کشور» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
رضا نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشورگفت

راه اندازی سیستم کنترل کیفیت خدمات فرودگاهی در ۲۲ فرودگاه کشور

 

 

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور گفت: سیستم کنترل کیفیت خدمات فرودگاهی در ۲۲ فرودگاه کشور در جهت خدمات اربعین راه اندازی شد.

 رضا نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور در برنامه سلام خبرنگار با بیان اینکه سفرهای اربعینی از قبل شروع شده و در حال اوج گرفتن است گفت: ۲۲ فرودگاه کشور درگیر ارائه خدمات به زائران است به ویژه فرودگاه‌های غربی از جمله ایلام ، کرمانشاه، و فرودگاه های امام و مهرآباد درگیر است.

وی افزود: سیاست بر این شد پروژه های انتقال مسافران مثل ایلام ،کرمانشاه و از طریق اتوبوس به خاک کربلا را خواهند داشت.

او بیان کرد: امسال در فرودگاه های کشور سیستم ارزیابی کنترل کیفیت ارائه  خدمات به زائران  راه اندازی شده است و سیستم نظر سنجیدر این بخش ایجاد شده  که به صورت  برخط  اقدام به ارزیابی سیستم کیفیت خدمات ارائه شده می کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در تمامی فرودگاه های کشور  که به زائران خدمات ارائه می کند کنسول ها مستقر شده و زائران به ۴ شیوه  سطح بندی فرودگاه ها  را ارزیابی می‌کنند.

او گفت: در ۲۲ فرودگاه کشور که  پروازهای اربعین مستقر شده این سیستم قرار گرفته است.

نخجوانی  افزود: رونمایی از اطلس جامع سرمایه گذاری در فرودگاه‌های کشور و سند هوشمند سازی فرودگاه‌ها که در قانون برنامه هفتم اعلام شده که وزارت راه و شهرسازی مکلف شده نسبت به واگذاری و کاهش تصدی گری در بخش سرمایه گذاری اقدام کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

X