X

راه‌اندازی سامانه خرید کاروانی بلیت پروازهای اربعین در سازمان هواپیمایی

شماره :
44095
شنبه 1403/05/20 ساعت 08:50

از پیشنهاد صفحه «راه‌اندازی سامانه خرید کاروانی بلیت پروازهای اربعین در سازمان هواپیمایی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت

راه‌اندازی سامانه خرید کاروانی بلیت پروازهای اربعین در سازمان هواپیمایی

 

 

بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه بلیت‌های هواپیما ویژه اربعین به صورت تدریجی به فروش خواهد رسید، گفت: یک سامانه خرید بلیت کاروانی و هیاتی در سازمان هواپیمایی راه‌اندازی شده و متقاضیانی که سفر دسته جمعی می‌روند، امکان خرید بلیت گروهی را خواهند داشت.

  مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی روز سه‌شنبه، ۱۶ مردادماه  در حاشیه همایش قدرانی از دست‌اندکاران سفرهای حج با اشاره به اینکه پروازهای اربعین امسال از ۲۶ فرودگاه کشور آغاز می‌شود، گفت: برای ایجاد سهولت زائرین ۵ فرودگاه دیگر نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه تاکید کرد: با توجه به آمار، پروازهای اربعین نسبت به سال گذشته رشد داشته و چندین پرواز نیز در قالب پروازهای فوق‌العاده به تعداد پروازها اضافه خواهد شد.

وی افزود: قیمت بلیت هواپیما نیز تصویب شد و هیچ‌گونه شرکت‌ هواپیمایی و آژانسی بدون مجوز سازمان هواپیمایی امکان فروش بلیت را ندارد، همچنین سازمان هواپیمایی کشور و تعزیرات نسبت به بازار فروش بلیت نظارت کامل دارند و با سوداگران بازار بلیت برخورد جدی خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بلیت‌های هواپیما به صورت تدریجی به فروش خواهد رسید، گفت: یک سامانه خرید بلیت کاروانی و هیاتی در سازمان هواپیمایی راه‌اندازی شده و متقاضیانی که سفر دسته جمعی می‌روند، امکان خرید بلیت گروهی را خواهند داشت.

عضو کابینه دولت سیزدهم ادامه داد: امسال تعداد اندکی واردات اتوبوس انجام شده و در سفرهای اربعین وارد چرخه فعالیت خواهند شد، البته فرآیند مصوبه واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس در بروکراسی‌ها به کندی پیش می‌رود.

بذرپاش افزود: حدود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس از کشور عراق به صورت مستقیم از مبدا تهران به زائرین خدمت‌رسانی خواهند کرد و برای جبران کمبود ناوگان اتوبوس از دستگاه‌های ارگان‌های دیگر بهره‌مند خواهیم شد.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

X