X

دیدارهای دو جانبه در حاشیه اجلاس Ican 2023

شماره :
41156
شنبه 1402/09/18 ساعت 09:13

از پیشنهاد صفحه «دیدارهای دو جانبه در حاشیه اجلاس Ican 2023 » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دیدار رسمی میان کاپیتان محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ایران و هیأت همراه،

دیدارهای دو جانبه در حاشیه اجلاس Ican 2023

در حاشیه اجلاس Ican 2023 دیدارهای دو جانبه ای هم توسط هیأت ایرانی با هیأت هایی از کشورهای سوییس ، هلند ،برزیل ، رواندا ، اتریش و انگلستان برگزار شد که در این دیدار ها افزایش فرکانس های پروازی بین دو کشور، سوخت رسانی به شرکت های هواپیمایی ایرانی، بهره برداری از ظرفیت های گردشگری و هوانوردی طرفین، ایجاد تسهیلات لازم برای عملیاتی شدن پرواز های ایران ایر، همکاری در زمینه های آموزشی و ... مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

همچنین در حاشیه این اجلاس، دیدار رسمی میان کاپیتان محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ایران و هیأت همراه، با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ترکیه برگزار گردید. 

در این دیدار طرف ترکیه ای موضوع مالیات بر ارزش افزوده و انتقال درآمدهای حاصل از فروش در ایران را مطرح و درخواست رفع موانع موجود از طرف ایرانی را خواستار شد، در ادامه کاپیتان محمدی بخش بر توسعه و افزایش همکاری های موجود در حوزه پرواز میان شهر های مختلف دو کشور و نیز موضوعات آموزشی و امنیتی تأکید نمود و با توجه با تمایل طرف ترکیه ای به دیدار مجدد و مذاکره در خصوص موضوعات مطروحه ، همتای خود را برای سفر رسمی به ایران دعوت نمودند.

X