X

دلتا در حال کار بر روی صندلی جدید هواپیمایی است که مسافران ویلچری را قادر می‌سازد در طول پروازها بنشینند

شماره :
43135
شنبه 1403/03/5 ساعت 08:22

از پیشنهاد صفحه «دلتا در حال کار بر روی صندلی جدید هواپیمایی است که مسافران ویلچری را قادر می‌سازد در طول پروازها بنشینند» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
خطوط هوایی دلتا اعلام کرد

دلتا در حال کار بر روی صندلی جدید هواپیمایی است که مسافران ویلچری را قادر می‌سازد در طول پروازها بنشینند

 

 

خطوط هوایی دلتا در خط مقدم افزایش دسترسی به سفر بوده است، تلاش‌ها و منابعی را اختصاص داده است تا اطمینان حاصل شود که همه مسافران، صرف‌نظر از توانایی‌های فیزیکی‌شان، می‌توانند راحت و ایمن سفر کنند. آخرین سرمایه گذاری آنها می تواند به طور بالقوه انقلابی در سفر هوایی برای کاربران ویلچر ایجاد کند. این شرکت هواپیمایی در حال کار بر روی یک صندلی هواپیمایی جدید است که به مسافران ویلچری اجازه می دهد در طول پرواز روی صندلی چرخدار خود بمانند.

نیاز به دسترسی پیشرفته

موانع سفر برای استفاده کنندگان از ویلچر

سفرهای هوایی چالش های متعددی را برای مسافران با تحرک کم به ویژه برای کاربران ویلچر ایجاد می کند. فرآیند کنونی معمولاً شامل جابجایی از ویلچر به صندلی هواپیمایی است که می‌تواند نه تنها ناراحت‌کننده، بلکه بی‌وقار و خطرناک باشد. بسیاری از مسافران دارای معلولیت به دلیل احتمال آسیب در حین جابجایی و آسیب دیدن ویلچرهای شخصی که اغلب هنگام تحویل بار با چمدان گزارش می شوند، هنگام سفر با نگرانی مواجه می شوند. علاوه بر این، ناتوانی در استفاده از ویلچرهای سفارشی آنها، که پشتیبانی و راحتی لازم را فراهم می کند، می تواند پرواز را به یک تجربه دردناک تبدیل کند.

پرداختن به این مسائل نه تنها مربوط به خدمات مشتریان است، بلکه به تبعیت از مقررات، مانند قانون دسترسی به حامل های هوایی در ایالات متحده، که تبعیض بر اساس ناتوانی در سفرهای هوایی را ممنوع می کند، است. یک تجربه ثابت و باوقار برای مسافران دارای معلولیت برای فراگیری واقعی در سفر هوایی بسیار مهم است.

فشار برای طراحی فراگیر

طراحی کابینی که به مسافران اجازه می‌دهد روی صندلی‌های چرخدار خود بمانند، نیازمند تغییرات قابل‌توجهی در فضای داخلی هواپیما و رویه‌های ایمنی است که جرقه گفت‌وگوی بسیار مورد نیاز در مورد طراحی فراگیر در صنعت هوافضا است. این فقط در مورد ایجاد یک فضای مشخص برای یک صندلی چرخدار نیست، بلکه اطمینان از نقاط اتصال ایمن و مطمئن، دستشویی های در دسترس، و وسیله ای برای اسکان ایمن مسافر در مواقع آشفتگی یا شرایط اضطراری است. سازمان‌هایی مانند انجمن سازندگان هواپیما (SAE) دستورالعمل‌هایی (مانند SAE AS8049B) صادر کرده‌اند که چارچوبی برای استانداردهای عملکرد صندلی‌های هواپیما فراهم می‌کند و به عنوان نقاط مرجع برای ابتکار دلتا عمل می‌کند.

تعهد دلتا به طراحی فراگیر نشان دهنده روند رو به رشد صنعت هوانوردی برای ارائه خدمات به مسافران با نیازهای متنوع است. دسترسی پیشرفته نه تنها به نفع کاربران ویلچر خواهد بود، بلکه محیطی دلپذیرتر برای همه مسافران ایجاد می کند و به طور بالقوه حمایت از خطوط هوایی را از سوی جامعه معلولان افزایش می دهد.

تلاش های پیشگام دلتا

طراحی مبتکرانه صندلی

محور تلاش های دلتا، مفهومی جدید از صندلی های هواپیمایی است که به طور ایمن ویلچر خود مسافر را در خود جای می دهد. این به مسافر اجازه می دهد تا در تمام طول پرواز روی صندلی چرخدار خود بنشیند و از نقل و انتقالات و خطرات مرتبط اجتناب کند. طبق گزارش‌ها، طراحی نوآورانه شامل یک سیستم قفل است که ویلچر را به طور ایمن به کف هواپیما ثابت می‌کند و از ثابت ماندن آن در تمام مراحل پرواز اطمینان می‌دهد.

یکی از جنبه های مهم این طراحی جهانی بودن آن است، زیرا صندلی های چرخدار در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارند. این نیاز به یک مکانیسم ایمنی همه کاره و قابل تنظیم دارد که می تواند با طیف گسترده ای از ابعاد ویلچر سازگار شود و در عین حال استانداردهای ایمنی دقیق را رعایت کند. این راه حل همچنین باید ورود و خروج آسان را برای کاربران ویلچر فراهم کند، چه از طریق راهروی طراحی شده برای تطبیق با عرض ویلچر یا فرآیند سوار شدن به هواپیما که امکان ورود ایمن و کارآمد به هواپیما را فراهم می کند.

همکاری با طراحان و مهندسان

دلتا با کارشناسان مهندسی هوافضا، طراحی صنعتی و حمایت از معلولیت همکاری کرده است تا اطمینان حاصل کند که صندلی های جدید هم نیازهای ارگونومیک مسافران و هم استانداردهای ایمنی سختگیرانه مورد نیاز برای سفرهای هوایی را برآورده می کنند. برای اطمینان از اینکه صندلی‌ها نه تنها کاربردی هستند، بلکه راحت نیز هستند، دلتا به دنبال بازخورد و بینش مستقیم از کاربران ویلچر در طول فرآیند طراحی شده است.

این رویکرد مشترک به دلتا اجازه داد تا به ملاحظات عملی، مانند قرار دادن کمربند ایمنی و امکان دسترسی به سرگرمی ها و امکانات در پرواز بپردازد. هدف این شرکت هواپیمایی با استفاده از تجربیات کاربران واقعی، ایجاد راه حلی است که با مخاطبان مورد نظر خود طنین انداز شود و در نهایت تجربه مشتری را افزایش دهد.

تاثیر ابتکار دلتا

توسعه دسترسی در سفرهای هوایی

اگر دلتا با موفقیت این طراحی صندلی جدید را اجرا کند، می تواند سابقه جدیدی برای سفرهای در دسترس ایجاد کند. این ابتکار این پتانسیل را دارد که بر زندگی مسافران ویلچری که سوار ویلچر هستند تأثیر بگذارد و به آنها امکان سفر با سهولت، راحتی و وقار بیشتری را بدهد. این امر نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی در صنعت مسافرت است که در طول تاریخ برای پاسخگویی مؤثر به نیازهای مسافران دارای معلولیت تلاش کرده است.

بهبود دسترسی نه تنها برای کاربران ویلچر مفید است، بلکه برای خطوط هوایی نیز مفید است. همانطور که سفرهای هوایی در دسترس تر می شود، خطوط هوایی مانند دلتا می توانند شاهد افزایش حمایت از حدود 1 میلیارد نفر در سراسر جهان با معلولیت باشند. این نشان دهنده مسئولیت اجتماعی و رهبری در ایجاد دنیایی فراگیرتر است که به طور بالقوه منجر به افزایش وفاداری به برند و پایگاه مشتری متنوع تر می شود.

تنظیم یک استاندارد صنعتی جدید

صندلی نوآورانه دلتا می‌تواند الهام‌بخش سایر خطوط هوایی باشد تا از این روند پیروی کنند و منجر به تغییرات گسترده صنعت در نحوه اسکان مسافران معلول شود. این امر به طور بالقوه می تواند منجر به استانداردهای طراحی جهانی برای دسترسی در هواپیما شود، که تولیدکنندگان را تشویق می کند تا هواپیماهایی را از ابتدا تولید کنند که فراگیر باشند.

از طریق این ابتکار، دلتا نه تنها از حقوق و آسایش مسافران دارای معلولیت دفاع می کند، بلکه بر مسیر آینده طراحی هواپیما و ارائه خدمات خطوط هوایی نیز تأثیر می گذارد. آنها مثالی ارائه می دهند که فراگیری اولویتی است که ارزش سرمایه گذاری در آن را دارد، با پیامدهای گسترده ای که ممکن است چشم انداز هوانوردی را متحول کند.

اگر می‌خواهید با این موضوع همراه باشید، پیشرفت دلتا را دنبال کنید یا با به‌روزرسانی‌های نهادهای نظارتی هوانوردی و سازمان‌های حقوق معلولان همراه باشید. تعهد دلتا به ایجاد یک تجربه سفر فراگیر برای همه گامی قابل توجه به سوی آینده ای قابل دسترس تر در آسمان است.

 

منبع: ژورنال اتیک

X