X

خطر بزرگی در کمین صنعت هوانوردی است

شماره :
44506
شنبه 1403/06/17 ساعت 09:52

از پیشنهاد صفحه « خطر بزرگی در کمین صنعت هوانوردی است» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
صنعت هوانوردی را به دست افراد با کفایت، لایق و بی ادعا بسپارید!

خطر بزرگی در کمین صنعت هوانوردی است

 

جمعی از دلسوزان، متخصصان و بازنشستگان صنعت هوانوردی کشور در یادداشتی خطاب به فرزانه صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی، در مورد لیست ارایه شده جهت پست های مدیریتی شرکت فرودگاهها و فرودگاه حضرت امام و سازمان هواپیمایی کشوری عنوان کردند: خطر بزرگی در کمین صنعت هوانوردی است، صنعت را به دست افراد با کفایت، لایق و بی ادعا بسپارید نه کسانی که گروه و باند تشکیل داده ‌و به خاطر منافع گروهی و شخصی در پی کسب قدرت هستند.

به گزارش تین نیوز،  در این نامه آمده است: چنانچه لیست مربوطه که خود بریده اند و خود دوخته اند، قدرت بگیرند فاتحه حوزه حمل و نقل هوایی را باید خواند. ( لیست افراد پیشنهاد شده و مورد اعتراض پیوست است).

متن این یادداشت که در شبکه های اجتماعی منتشر شده به شرح زیر است: 

سرکار خانم دکتر صادق وزیر محترم راه و شهرسازی             

با سلام و‌ تحیت    

همانطور که مستحضرید، عده ای تمامیت خواه چند روز قبل لیستی را جهت پست های مدیریتی شرکت فرودگاهها و فرودگاه حضرت امام و سازمان هواپیمایی کشوری باز نشر داده بودند که این امر موجب نارضایتی بیش از ۹۰ درصد کارکنان سازمان و این دو شرکت نیز گردید و حتی بنا به اخبار واصله ناراحتی جنابعالی را نیز به دنبال داشته است.  متاسفانه همین گروه توسط فردی با هویت مشخص (آ ب ) و هدایت (س. ا) که قبلا زمان (رستم قاسمی ) شرکت فرودگاه ها نقش آفرینی کرده اند و خسران زیادی نیز بدنبال داشته، شروع به تشکیل جلسه مجدد و رزومه سازی های دروغین نیز نموده و در سطح گسترده انتشار داده اند و حتی عده ای را از بیرون از شرکت و سازمان به لیست خود ملحق نموده اند. آیا یک سازمان تخصصی جای افراد غیر متخصص است ؟  آقای (آ ب) اساسا کارمند نیست و‌ دلال و معامله گر می باشد و‌ به دنبال رانت خود در سازمان و شرکت‌های مربوطه می باشد ضمنا اکثر افراد موجود در لیست عملکرد ضعیفی در مدیریت های مختلف داشته و بعضی چندین بار توسط مدیران عزل شده اند و کارنامه خوبی ندارند، خانم وزیر مراقب باشید خطر بزرگی در کمین صنعت هوانوردی است ، صنعت را بدست افراد با کفایت ، لایق و بی ادعا بسپارید نه کسانیکه گروه و باند تشکیل داده ‌و به خاطر منافع گروهی و شخصی در پی کسب قدرت هستند. چنانچه لیست مربوطه که خود بریده اند و خود دوخته اند، قدرت بگیرند فاتحه حوزه حمل و نقل هوایی را باید خواند. از جنابعالی تقاضامندیم تسلیم فشار گروهی افراد معلوم الحال  نشوید، با شما همان خواهند کرد که با آقای آخوندی کردند و ایشان را مجبور به استعفا نمودند، وزیر منتخب این گروه کسی دیگر است و برای او تلاش می کنند. اکثر اینان همان مجاهدان شنبه هستند. والسلام .  عزت مستدام .    

عده ای از دلسوزان ، متخصصان و بازنشستگان صنعت هوانوردی کشور

جدول مدیران پیشنهادی هوایی

جدول نامزدهای مدیران هوانوردی

X