X

حمله سایبری باعث تاخیر صدها پرواز در آمریکا شد

شماره :
44442
شنبه 1403/06/10 ساعت 12:06

از پیشنهاد صفحه «حمله سایبری باعث تاخیر صدها پرواز در آمریکا شد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
رسانه های آمریکا اعلام کردند

حمله سایبری باعث تاخیر صدها پرواز در آمریکا شد

 

 رسانه های آمریکا اعلام کردند که علت تاخیر صدها پرواز و سرگردانی مسافران در فرودگاه بین المللی سیاتل-تاکوما احتمالاً یک حمله سایبری بوده است.

 به نقل از دیلی میل، حمله سایبری احتمالی در صبح شنبه باعث تاخیرهای گسترده پروازهای فرودگاه بین المللی سیاتل-تاکوما شد و از مسافران خواسته شد برای کسب اطلاعات با ایرلاین خود تماس بگیرند.

طبق گزارش فلایت اور  FlightAware، تا ساعت 8 بعد از ظهر روز شنبه، اختلال در سفرهای هوایی همچنان ادامه داشت و 247 پرواز همچنان با تاخیر مواجه بودند و شش پرواز نیز لغو شد.

این فرودگاه پیش تر در همان روز مسافران را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) آگاه کرد که "قطعی اینترنت و سیستم های تحت وب" از اوایل صبح شنبه رخ داده است، که به احتمال زیاد به دلیل حمله سایبری به بندر سیاتل، از جمله فرودگاه سیاتل-تاکوما بوده است.

مقامات در این شبکه اجتماعی گفتند: بندر سیستم های حیاتی را ایزوله کرده است و در حال تلاش برای بازگرداندن خدمات کامل خود می باشد.

تابلوی اطلاعات پرواز، برخی از پروازهای لغو شده به دلیل قطعی را نشان می داد از جمله پروازهای شیکاگو، دنور، رالی-دورهام، دالاس، تورنتو، شارلوت، میامی، بوستون، فیلادلفیا، مونترال، آتلانتا، سنت لوئیس و هیوستون.

طبق گزارش لینوود تایمز، مقامات توضیح دادند که هنوز مقیاس حمله سایبری به بندر سیاتل فاش نشده است و اینکه چه زمانی سیستم ها دوباره به طور کامل کار می کنند، مشخص نیست.

X