X

حضور وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و آغاز مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های فرودگاهی

شماره :
41944
سه شنبه 1402/11/17 ساعت 13:58

از پیشنهاد صفحه «حضور وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و آغاز مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های فرودگاهی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
در ششمین روز از ایام اله دهه فجر

حضور وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و آغاز مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های فرودگاهی



 رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های فرودگاهی: حوزه هوانوردی نماد خودباوری و اتکا به دانش جوانان است.
بیشترین آثار شرایط تحریم در حوزه هوانوردی خود را نشان داده اما ما بدون کوچکترین خدشه به این بخش پرچم را به دوش گرفته و امروز با استفاده از توان جوانان خود و با اتکا به دانش ایرانی در اوج عزت ایستاده ایم.
دو مولفه امنیت و ایمنی در حوزه هوانوردی بسیار اهمیت دارد و تلاش و مجاهدت خواهران و برادران ما در حوزه هوانوردی برای حفظ این دو مولفه همیشگی است.
ما راهبرد رضایت مردم از بخش هوایی و رضایت آنان از ارائه خدمات را با توسعه ناوگان و ارتقای ایمنی به طور مداوم دنبال می کنیم و نمونه آن حج، اربعین و نوروز است.
امروز با سرپنجه همکاران در حوزه امنیت و ایمنی هوانوردی با تلاش جهادی و شبانه روزی به دنبال کسب رضایت مردم هستیم.
 کاپیتان نخجوانی در مراسم بهره‌برداری از پروژه های فرودگاهی:جهاد و تلاش متخصصان صنعت هوانوردی، قطع وابستگی را در این حوزه رقم زده است.


امروز با تلاش متخصصان ما در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، علاوه بر پروژه‌های عمرانی، پروژه‌های نرم‌افزاری با دست توانمند کارشناسان و متخصصان و با استفاده از دانش ایرانی به بهره‌برداری می‌رسد و همه تلاش ما در این راستا قطع وابستگی است.
کمال هادیان‌فر، معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های فرودگاهی:امروز علیرغم خباثت و کینه‌توزی دشمنان، گام‌های ارزشمندی جهت توسعه صنعت هوانوردی برداشته شده است.


حوزه حمل‌ونقل هوايی یک سرمایه اجتماعی است و با بهبود خدمات در این حوزه می‌توان در مسیر تحقق اهداف توسعه اقتصادی گام برداشت.

 

منبع: کانال اخبار هوانوردی 

X