X

جلسه کمیته تسهیلات با محوریت تسهیلات نوروزی

شماره :
42303
چهارشنبه 1402/12/16 ساعت 08:58

از پیشنهاد صفحه «جلسه کمیته تسهیلات با محوریت تسهیلات نوروزی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
کمیته تسهیلات فرودگاه بین المللی مهرآبادتشکیل شد

جلسه کمیته تسهیلات با محوریت تسهیلات نوروزی

 


 کمیته تسهیلات فرودگاه بین المللی مهرآباد به منظور تبادل نظر و اتخاذ تدابیر ویژه جهت تسهیل در خدمت‌رسانی به مسافران در ایام نوروز ۱۴۰۳ با حضور کلیه دستگاهها وسازمانها وایرلاین ها وهندلینگ کننده ها تشکیل شد.
دستورالعملهای اجرایی در خصوص عملکرد تسهیلات نوروزی اعلام شد.
 سرهنگ خوشبخت رییس پلیس گذرنامه فرودگاه مهرآباد در کمیته تسهیلات نوروزی خبر داد: با لغو روادید برای  بیش از ۶۰ کشور شاهد رونق گردشگری در سال پیش رو خواهیم بود و با تمام توان آماده خدمت رسانی به هموطنان و گردشگران خارجی هستیم.
سرهنگ بوداغی رییس پلیس راهور  مهراباد در کمیته تسهیلات نوروزی گفت: از مسافرین محترم می خواهیم در ایام تعطیلات نوروزی و با توجه به ظرفیت محدود پارکینگ های این فرودگاه حتما از وسایل نقلیه عمومی یا تاکسی های ویژه فرودگاه استفاده نمایند.
 سالاری معاون دادستان و رئیس دادسرای فرودگاه مهرآباد در کمیته تسهیلات مهراباد: مهمترین بحث در عملیات نوروزی تاخیر و ابطال پروازهاست که در صورت وقوع فرد پاسخگو شرکت هواپیمایی مرتبط باید در ترمینال حاضر باشد و مسافران را نسبت به شرایط رخ داده توجیه نماید.


 در  جلسه کمیته تسهیلات نوروزی: فراهانی معاون تسهیلات فرودگاهی و دبیر کمیته تسهیلات، از شرکت های هواپیمایی خواست مطابق دستورالعمل های سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به معرفی نماینده تام الاختیار و پاسخگوی خود در طول انجام سفرهای نوروزی هر چه سریعتر اقدام نمایند.
 در کمیته تسهیلات نوروزی مهراباد: مرادی راهبر فرودگاه نصب نرخ های مصوب برای کنترل گران فروشی بلیط در دفاتر فروش در ترمینالها الزامیست.

 

منبع: کانال اخبار هوانوردی

X