X

توضیحات هواپیمایی چابهار در خصوص تخلیه بار برخی از مسافران این شرکت در پرواز قشم - تهران

شماره :
42078
دوشنبه 1402/11/30 ساعت 08:50

از پیشنهاد صفحه «توضیحات هواپیمایی چابهار در خصوص تخلیه بار برخی از مسافران این شرکت در پرواز قشم - تهران» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
مشکلات ایجاد شده توسط شرکت هندلینگ کننده طرف قرارداد

توضیحات هواپیمایی چابهار در خصوص تخلیه بار برخی از مسافران این شرکت در پرواز قشم - تهران

 

هواپیمایی چابهار ضمن عذرخواهی به استحضار می رساند در پرواز امروز این شرکت از مبدا جزیره قشم به مقصد تهران، متاسفانه به دلایل عملیاتی، مجبور به تخلیه بار تعداد ۳۵ نفر از مسافران به وزن حدود ۵۰۰ کیلوگرم شده است.

این تصمیم ناخواسته، بسیار دشوار بود و منجر به نارضایتی مسافران گرانقدرمان گردید. با این حال، مایلیم از این راه، عذرخواهی صمیمانه خود را به همه مسافران گرامیمان اعلام نماییم.

دلیل اصلی تخلیه بار مسافران در این پرواز، مشکلات ایجاد شده توسط شرکت هندلینگ کننده طرف قرارداد این شرکت بوده است که باعث بروز اختلال در حمل بار مسافران گرامی گردید. با این حال ضمن قبول مسئولیت این اتفاق، خاطر نشان می گردد که سلامت و امنیت مسافران عزیز همواره برای ما در اولویت بوده و هست. همچنین نارضایتی ها و نگرانی‌های شما عزیزان را به خوبی درک می‌کنیم.

با توجه به این موقعیت ناگوار، تلاش خواهیم کرد تا از طریق بهبود فرآیندها و اعتبارسنجی دقیق‌تر،از تکرار چنین موقعیت‌هایی جلوگیری کنیم.

گفتنی هماهنگی های لازم جهت ارسال سریع بار جا مانده صورت پذیرفته و با اولین پرواز سایر شرکت های هواپیمایی به تهران منتقل و تحویل مسافرین عزیز خواهد شد.

 

منبع: اخبارشبکه هوانوردی 

X