X

تقدیر وزیر راه و شهرسازی از رئیس سازمان هواپیمایی کشوری

شماره :
44140
یکشنبه 1403/05/21 ساعت 10:34

از پیشنهاد صفحه «تقدیر وزیر راه و شهرسازی از رئیس سازمان هواپیمایی کشوری» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
راهبرد ۴گانه تعیین شده توسط سازمان هواپیمایی کشوری

تقدیر وزیر راه و شهرسازی از رئیس سازمان هواپیمایی کشوری

 

وزیر راه و شهرسازی در پیامی از عملکرد ۳۳ ماهه سازمان هواپیمایی کشوری تقدیر و تاکید کرد: راهبرد ۴گانه تعیین شده توسط سازمان هواپیمایی کشوری باید با جدیت در دستور کار قرار گرفته و دنبال شود. 

 به نقل از از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در پیامی از عملکرد ۳۳ ماهه سازمان هواپیمایی کشوری تقدیر و تاکید کرد: راهبرد ۴گانه تعیین شده توسط سازمان هواپیمایی کشوری باید با جدیت در دستور کار قرار گرفته و دنبال شود.

مهرداد بذرپاش در پیام تقدیر از کاپیتان محمدی بخش و همکارانشان در صنعت هوانوردی آورده است: سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نهاد اصلی سیاست گذار در صنعت هوایی کشور در طول مدت ۳۳ ماه فعالیت دولت سیزدهم نقش آفرینی اثر بخشی داشته و باید این سیاست ها ادامه یابد.

وی، ۴راهبرد مصوب سازمان هواپیمایی کشوری را کاملا مورد تایید و تاکید دانست و تصریح کرد: این راهبردها با جدیت در دستور کار قرار گرفته و با برنامه ریزی دقیق اجرایی اهداف کلان دنبال شود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین تاکید کرده است نوسازی و توسعه ناوگان در کنار ایمنی با هدف ارتقا خدمات به مردم شریف و حمایت از شرکت های دانش بنیان صنعت، دراولویت کارها قرار داشته و با جدیت پیگیری شود. 

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه با ظرفیت انقلابی و تخصصی که در سازمان هواپیمایی کشوری در جریان است تصریح کرد که این اتفاق کاملا در دسترس و انجام شدنی است.

وی در پایان از کاپیتان محمدی بخش و همکاران سازمان تقدیر و قدردانی کرد و توفیقات روزافزون ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) را خواستار شد.

X