تغییر هویت بصری هواپیمایی ژاپن

شماره :
45112
شنبه 1403/07/28 ساعت 08:48

از پیشنهاد صفحه «تغییر هویت بصری هواپیمایی ژاپن» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
یک تحول بزرگ

تغییر هویت بصری هواپیمایی ژاپن

 

 

شرکت هواپیمایی ژاپن، با همکاری شرکت دیجیتال مارکتینگ Jellyfish، دست به یک تحول بزرگ زد و هویت بصری خود را به‌طور کامل بازطراحی کرد. این تغییر چهره، نشانه‌ای از تلاش این شرکت برای نوآوری و ایجاد یک برند مدرن و جذاب است.

 این شرکت هواپیمایی ژاپنی، یک سیستم گرافیکی جدیدی طراحی کرده است که قدرت و انعطاف‌پذیری هویت بصری برند را برای مخاطبان خارج از ژاپن گسترش می‌دهد.

شرکت دیجیتال مارکتینگ Jellyfish، با در نظر گرفتن ارزش‌های سنتی و فرهنگ غنی ژاپن ایرلاینز، یک هویت بصری جدید برای این شرکت خلق کرده است. این لوگوی جدید، تعهد شرکت به ارائه تجربیات سفر بی‌نظیر و حفظ استانداردهای بالای ژاپنی را به نمایش می‌گذارد.

Jellyfish همچنین یک سیستم طراحی کاملاً جدید برای شرکت هواپیمایی ایجاد کرد که شامل عناصر گرافیکی مختلف است که دارایی‌های برند را متمایز و به یاد ماندنی می‌سازد، از جمله  الهام گرفتن از پرچم ژاپن و لوگوی نمادین شرکت ژاپن ایرلاینز، الگوها یک نشانه به یاد ماندنی برای برند ارائه می‌دهند و با ایجاد یک سری نقاط که می‌توان گفت استانداردهای جدیدی را خلق کرده‌اند.

photo_2024-10-17_19-13-28

در نهایت، معرفی نمادشناسی و تصویرگری جدید که مکمل و همسو با فرهنگ ژاپنی است، الهام گرفته از منحنی‌های جرثقیل و همچنین تنوع ضربه‌های ضخیم و نازک موجود در خوشنویسی قلمو می‌باشد.

میناکو کنت، مدیر بازاریابی بین‌المللی در شرکت هواپیمایی ژاپن، می‌گوید: "سنت و فرهنگ، ریشه‌های عمیق ارزش‌های ما را تشکیل می‌دهند. در عین حال، ما به اهمیت حفظ ظاهر و حس نوآورانه‌ای که با نیازهای مشتریان امروزی همسو باشد، پی برده‌ایم. به همین منظور، با شرکت Jellyfish همکاری کردیم که با رویکردی یکپارچه و چابک، نیازهای پیچیده برندها در عصر دیجیتال را برطرف می‌کند. این همکاری به ما امکان داد تا هویت بصری خود را به‌طور کامل بازطراحی کرده و تجربه مشتریانمان را در همه کانال‌های ارتباطی و در سطح جهانی به سطحی جدید ارتقا دهیم.."

منبع: marketech-apac

ترجمه: فائزه امین پویا

X