X

تحریم بین المللی یا خود تحریمی؛

شماره :
41484
یکشنبه 1402/10/10 ساعت 15:33

از پیشنهاد صفحه «تحریم بین المللی یا خود تحریمی؛» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
کدام یک صنعت هوانوردی را از پا درآورد؟

تحریم بین المللی یا خود تحریمی؛

شماری از کارشناسان صنعت هوانوردی معتقدند مالکان ایرلاین ها از عدم آگاهی و تخصص نداشتن نمایندگان مجلس،  سوء استفاده کرده اند.

به گزارش تین نیوز، برخی کارشناسان هوانوردی در شبکه های اجتماعی و در جمع متخصصان هوانوردی  مدعی شدند: مافیای هوانوردی سال هاست از عدم آگاهی و تخصص مجلسیان سوء استفاده کرده و با ترساندن آنها و بزرگ نمایی تحریم های هوایی به نفع خود و ایرلاین هایشان، پدر صنعت بهم ریخته هوایی را درآورده اند.

بیشتر بخوانید:

آنان با بیان این که در مورد خرید هواپیما که از هر موضوع دیگری مهمتر است تحریم نیستیم، گفتند: خدا از ... ( یکی از مسئولان پیشین سازمان هواپیمایی کشوری و تیم همراه او)، نگذرد که در این صنعت نفوذ کرده و افراد ناآگاه را فریفتند و هوانوردی مملکت را تحت تحریم ها جا زده و خیانتی بس عظیم برای حفظ منافع خود  و تیم شان مرتکب شده و هنوز هم دست بردار نیستند.

این کارشناسان افزودند: در این موضوع بیست درصد هم تحریم نبودیم و بقیه اش خود تحریمی بود که از سوی افرادی خیانتکار و وطن فروش صورت گرفته است که روی خون شهدای مظلوم سفره چپاول باز کردند و وضعیت صنعت هوانوردی این شد که می بینیم.

آنها تاکید کردند: تا سال های سال امورات بخش هوانوردی کشور به خوبی می گذشت تا اینکه یکی از مدیران با یک دروغ غیر ضروری راجع به خریداری و آوردن هواپیمای ۷۴۷ به ایران به خزانه داری آمریکا، کل هوانوردی مملکت را دچار زلزله کرد و به عمق تحریم های دوگانه فرو برد. کارشناسان مدعی شدند که اسناد این رفتار ناجوانمردانه موجود است.

 

X