برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته

شماره :
45051
دوشنبه 1403/07/23 ساعت 09:23

از پیشنهاد صفحه «برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت وزارت راه و شهرسازی برگزار می شود

برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته

 

 

هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از 25 تا 27 آذرماه در سالن شبستان مصلای تهران به مدت سه روز برگزار می شود.

 به نقل از ترابران، هشتمین نمایشگاه حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت وزارت راه و شهرسازی به مدت 3 روز از تاریخ 25 تا 27 آذرماه امسال از ساعت 10 تا 18 در سالن شبستان مصلی برپا می شود.

در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های حوزه حمل و نقل در همه شقوق از جمله هوایی، دریایی، جاده ای و ریلی، توانمندی شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها، دانشگاه ها و مراکز آموزشی حضور خواهند داشت.

این نمایشگاه ها معمولاً شامل زمینه های گسترده ای از حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته اعم از وسایل حمل و نقل، تجهیزات لجستیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات و خدمات مرتبط از جمله بیمه، مشاوره، آموزش و انواع خدمات پشتیبانی است.

نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته

گفتنی است؛ نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته یک رویداد صنعتی است که به منظور نمایش و ارتباط با آخرین تکنولوژی ها، محصولات و خدمات مرتبط با حمل و نقل، زنجیره تأمین و صنایع وابسته برگزار می شود. این نمایشگاه ها عموماً به عنوان یک فرصت برای شرکت ها، تولیدکنندگان، تاجران و فعالان صنعتی از سراسر جهان برای نمایش محصولات و خدمات خود، ایجاد شبکه های حرفه ای و افزایش آگاهی درباره روندها و نوآوری های صنعتی برگزار می شوند.

علاقه مندان به شرکت در این نمایشگاه می توانند با شماره های ٢٢٨٩٧٤٠٦و ٠٩٩٦٦٦٩٣٣٥٦ تماس حاصل کنند یا به وبسایت https://iranroadtech.com/fa/ مراجعه کنند.

X