X

برنامه های شرکت فرودگاه ها برای اربعین حسینی اعلام شد

شماره :
44114
شنبه 1403/05/20 ساعت 10:28

از پیشنهاد صفحه «برنامه های شرکت فرودگاه ها برای اربعین حسینی اعلام شد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
رضا کارگر مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تشریح کرد

برنامه های شرکت فرودگاه ها برای اربعین حسینی اعلام شد

 

 

رضا کارگر مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در جلسه شورای هماهنگی‌ روابط‌ عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی برنامه های این شرکت برای عملیات ایام اربعین حسینی را تشریح کرد.

به گزارش کن نیوز؛ رضا کارگر مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در جلسه شورای هماهنگی‌ روابط‌ عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: تولید خبر و مستندسازی، تهیه کلیپ، نصب المان‌ها و سازه‌های مناسب مذهبی، آراستگی و تزیین فضاهای فرودگاهی، نصب ابرپرچم و خیمه‌های مذهبی اثرگذار با استفاده از ظرفیت های مردمی، از مهمترین اولویت‌های ما در برگزاری این عملیات عظیم است.

وی تاکید کرد: برگزاری آیین‌ها و سوگواره اربعین حسینی در فرودگاه‌های کشور و انتشار به موقع اخبار و گزارش‌های آن در رسانه می‌تواند کیفیت ارائه خدمات و عملکرد مسئولان روابط عمومی‌های فرودگاه‌های کشور را به خوبی نشان دهد.

کارگر با اشاره به لزوم ایجاد یک میراث فرهنگی برای کودکان و نوجوانان گفت: در عملیات اربعین سال گذشته از خاطره‌سازی برای مسافران خردسال غافل نبودیم و با اهدای بسته‌های هدیه متناسب با اربعین حسینی، خاطره خوبی از فرودگاه در ذهن زائران خردسال امام حسین(ع) ایجاد شد.

 مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در ادامه این جلسه با تشریح پویش «عمود صفر»، عنوان داشت: اجرای پویش خبری "عمود صفر" برای انعکاس اقدامات فرودگاه‌ها، پویش بصری برای یکپارچه‌سازی وقایع بصری مثل طرح بیلبوردهای فرودگاهی و نیز اجرای برنامه‌های زنده مانند رادیو فرودگاه در فرودگاه‌های عامل اربعین، از مهم‌ترین برنامه‌های روابط عمومی در این عملیات است.

X