X

برنامه‌ های تشویقی پروازهای عبوری و فرودگاهی

شماره :
41114
یکشنبه 1402/09/12 ساعت 13:50

از پیشنهاد صفحه « برنامه‌ های تشویقی پروازهای عبوری و فرودگاهی » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
پروژه تدوین برنامه های تشویقی پروازهای عبوری و فرودگاهی هوایی در فاز پایانی قرار دارد.

برنامه‌ های تشویقی پروازهای عبوری و فرودگاهی

 سه فاز از چهار فاز پروژه تدوین برنامه های تشویقی پروازهای عبوری و فرودگاهی هوایی به اتمام رسیده و این پروژه در فاز پایانی قرار دارد.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی،  با هدف افزایش رقابت پذیری، توسعه هدفمند بازار و سودآوری برای شرکت فرودگاه ها، جلسه تدوین برنامه های مشوق های پروازهای فرودگاهی و عبوری برگزار شد.

این جلسه به دنبال انعقاد قرارداد فی مابین دفتر بازرگانی و سرمایه گذاری شرکت فرودگاه ها و پژوهشگاه هوافضا در خصوص تدوین برنامه های مشوق های پروازهای فرودگاهی و عبوری در راستای جذب و توسعه پروازهای داخلی و بین المللی، افزایش سهم بازار کشور در پروازهای عبوری منطقه و اقتصادی نمودن فرودگاه ها به عنوان ابزار بازاریابی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد.

در این جلسه هادی یوسف پورآذری عضو هیئت مدیره و راهبر برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی، حسن امجدی عضو هیئت مدیره راهبر معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی، ابراهیم مرادی عضو هیئت مدیره و راهبر فرودگاه مهرآباد، محمدحسین آجیلیان اصل مشاور امور اجرایی مدیرعامل، محمد الهی نیا معاون عملیات هوانوردی، احمد نیکنام مدیرکل کنترل ترافیک هوایی، شهرام خلج زاده مدیرکل دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد و اعضای کمیته بازاریابی فضای کشور حضور داشتند و نقطه نظرات خود را در این خصوص بیان کردند.

گفتنی است؛ پروژه تدوین برنامه های تشویقی  پروازهای عبوری و فرودگاهی هوایی در فاز پایانی قرار دارد و در این جلسه، نماینده پژوهشگاه هوا فضا نیز باتوجه به اینکه سه فاز از چهار فاز این پروژه به اتمام رسیده، گزارش عملکردی از تحقیقات و پژوهش های انجام شده در خصوص برنامه های مشوق های پروازهای فرودگاهی و عبوری ارائه کرد.

X