X

بازطراحی هویت بصری جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام خمینی (ره) با استفاده از فرهنگ ایرانی

شماره :
43917
شنبه 1403/05/6 ساعت 09:21

از پیشنهاد صفحه «بازطراحی هویت بصری جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام خمینی (ره) با استفاده از فرهنگ ایرانی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
مراسم آئین رونمایی از پوستر مسابقه طراحی جایگاه CIP فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)

بازطراحی هویت بصری جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام خمینی (ره) با استفاده از فرهنگ ایرانی

 

 

 

برگزارکنندگان مراسم آئین رونمایی از پوستر مسابقه طراحی جایگاه CIP فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) بر این باور هستند که باید هویت بصری جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام خمینی (ره) منطبق با فرهنگ غنی کشورمان باشد.

به گزارش کن نیوز، مجید باقری مدیرعامل شرکت تاو آویژه پارس در حاشیه مراسم آئین رونمایی از مسابقه طراحی جایگاه CIP فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگار کن نیوز و در پاسخ به این پرسش که تا چه میزان تلاش شده در مسابقه طراحی جایگاه  CIP فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)  به نمادهای فرهنگی ایرانی - اسلامی توجه شود، اظهار داشت:  بسیار مهم است که در این مسابقه طراحی،  توجه ویژه‌ای به این نمادها  که ریشه در فرهنگ غنی ایران دارد شود.

وی افزود: جلسات متعددی پیش از اعلام رسمی فراخوان این مسابقه با اعضای کارگروه‎‌های مختلف و هیات داوران برگزار و در آن جلسات نیز بر این موضوع تاکید شد که باز طراحی جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) براساس نمادهای اصیل فرهنگی کشورمان صورت پذیرد.

مدیرعامل شرکت تاوآویژه پارس تاکید کرد: فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به نوعی دروازه ورود کشور است و این نیاز وجود دارد که در طراحی‌های محیطی و اِلمان این فرودگاه هویت ملی ما نمایان باشد.

باقری در پاسخ به این پرسش که آیا این امکان وجود دارد که طراحان دیگر کشورها نیز آثار خود را برای این فراخوان ارسال کنند، بیان داشت: قطعا مسئولان برگزاری این مسابقه طراحی از تمامی طرح‌های هنرمندان و معماران برجسته از سراسر جهان استقبال می‌کنند اما همچنان بر این باور هستیم که باید خروجی کار متناسب با فرهنگ اصیل ایرانی- اسلامی کشورمان باشد.

گفتنی است؛ با توجه به ثبت نام های صورت گرفته  و در خواست برخی از شرکت کنندگان  مبنی بر بازدید از فضا، این امر فقط و فقط با ثبت نام در سایت مرکز فرهنگی ایوان به آدرس https://ivanculturalgroup.com  و طی ساعت و زمان تعیین شده میسر خواهد بود.

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با این شماره ۹۰۰۰۰۹۹۹ تماس بگیرید. 

 

 

 

 

 

X