X

ایرباس 380 با قیمت 25 میلیون دلار!

شماره :
41922
دوشنبه 1402/11/16 ساعت 08:43

از پیشنهاد صفحه «ایرباس 380 با قیمت 25 میلیون دلار!» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
قیمت پایین برای بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان!

ایرباس 380 با قیمت 25 میلیون دلار!

 

یک فروند ایرباس ۳۸۰ سابق هواپیمایی تای ایرویز تایلند به رجیستر HS-TUE با ۱۰ سال سن تقویمی که دارای مجموعا ۳۰.۶۲۰ ساعت پرواز و ۳.۶۹۰ سایکل (تعداد نشست و برخاست) می‌باشد با قیمت عجیب ۲۵ میلیون دلار آگهی شده است.
‌ این نخستین بار است که چنین قیمت پایینی برای بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان به ثبت می‌رسد و از آنجایی که دوران هواپیماهای چهارموتوره در جهان روبه پایان احتمالا قیمت پایین‌تری نیز برای آن در نظر گرفته شود تا به فروش برسد حال آنکه قیمت پایه یک فروند ایرباس ۳۸۰ تا ۳۵۰ میلیون دلار نیز می‌رسید...

پیش از این نیز تایلند تعداد شش فروند ایرباس ۳۴۰ سری ۶۰۰ و ۵۰۰ خود را با قیمت ۹.۶ میلیون دلار به یک مشتری "ناشناس" فروخته بود و همچنان چهار فروند ایرباس ۳۴۰، دو فروند ایرباس ۳۸۰ و بوئینگ ۷۷۷ بدون مشتری و با قیمت نازلی قابل فروش هستند که تماما تولید ۲۰۰۰ میلادی به بعد می‌باشند.
جالب است بدانید در سال ۱۳۹۹ آگهی فروش دو فروند ایرباس ۲۰۰-۳۴۰ سابق نیروی هوایی فرانسه را با قیمت پایه ۸۰ هزار یورو در صفحه اخبار هوانوردی بازنشر کردیم و در تابستان ۱۴۰۲ شاهد ورود آنها به ناوگان یکی از ایرلاین‌های کشورمان بودیم.

 

منبع: کانال اخبار هوانوردی 

X