X

اولویت جذب نیروی انسانی در صنعت هوانوردی با فارغ التحصیلان صنعت هواپیمایی است

شماره :
41207
سه شنبه 1402/09/21 ساعت 11:20

از پیشنهاد صفحه «اولویت جذب نیروی انسانی در صنعت هوانوردی با فارغ التحصیلان صنعت هواپیمایی است» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

اولویت جذب نیروی انسانی در صنعت هوانوردی با فارغ التحصیلان صنعت هواپیمایی است

کاپیتان محمد محمدی بخش به مناسبت روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشکده صنعت هواپیمایی حضور یافت و ضمن تبریک روز دانشجو به تمامی دانشجویان و اساتید این دانشکده اظهارداشت:

برای گرامی داشت روز دانشجو به دلیل تقارن با روز جهانی هواپیمایی کشوری باید با هدفمندی بیشتر اقدام کرد چرا که شما دانشجویان عضو مهم صنعت حمل و نقل هوایی کشور به شمار می روید.

وی به رسالت سازمان هواپیمایی کشوری در زمینه ایمنی و امنیت که براساس پیمان شیکاگو و مصوبه مجلس شورای اسلامی برعهده اش نهاده شده اشاره کرد و گفت: توسعه، به روز نگه داشتن و به روز شدن و همچنین تطبیق قوانین و دستورالعمل های ایکائو در امتداد این تکالیف قرار دارد.

کاپیتان محمدی بخش تاسیس دانشکده صنعت هواپیمایی به هنگام تدوین قوانین و دستورالعمل های در نظر گرفته شده در سال 1328 را بسیار دقیق و اساسی عنوان کرد و گفت: دانشکده صنعت هواپیمایی یک پایگاه علمی و فناورانه است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به نقش آموزش در ارتقاء نیروی انسانی به عنوان مهمترین عوامل در صنعت هوانوردی اشاره کرد و گفت: چنانچه امروز پس از 43 سال تحریم و جنگ نابرابر علیه ایران، در لبه تکنولوژی قرار داشته و به 5 قاره دنیا پرواز انجام می شود، متاثر از نیروی کارآمد، متخصص و متعهد است.

وی با اشاره به اینکه دغدغه امروز بسیاری از دانشجویان بحث اشتغال است، تصریح کرد: برهمین اساس سازمان هواپیمایی کشوری الزام کرده است که اولویت اصلی در جذب نیروی انسانی با فارغ التحصیلان دانشکده صنعت هواپیمایی است و برای این منظور اقدامات تشویقی نیز در نظر گرفته شده است.

کاپیتان محمدی بخش از دانشکده صنعت هواپیمایی خواستار بازنگری در شرح تفصیلی دروس شد و افزود: با به روز رسانی دروس، پایه های علمی و فنی دانشجویان به گونه ای تقویت شود که پس از فارغ التحصیلی مستقیما منجر به دریافت گواهینامه های سازمان هواپیمایی کشوری شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: همچنین باید کار ورزی و  خدمت وظیفه دانشجویان در بخش های تخصصی انجام شود و پس از گذراندن این دوره ها، کارشناسی فنی دارای 2سال تجربه وارد صنعت شود.

منبع:سایت سازمان هواپیمایی کشوری 

X