X

انفجار لاستیک هواپیما جان دو کارمند دلتا در فرودگاه گرفت!

شماره :
44435
شنبه 1403/06/10 ساعت 11:34

از پیشنهاد صفحه «انفجار لاستیک هواپیما جان دو کارمند دلتا در فرودگاه گرفت!» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
در اثر انفجار مهیب یک لاستیک

انفجار لاستیک هواپیما جان دو کارمند دلتا در فرودگاه گرفت!

 

 

دو تن از کارکنان خطوط هوایی دلتا در اثر انفجار مهیب یک لاستیک در مرکز تعمیر و نگهداری این شرکت در نزدیکی فرودگاه بین المللی هارتسفیلد-جکسون آتلانتا جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز به شدت زخمی شد.

  کالبدشکافی پزشکی قانونی مرکز کلِیتون در آمریکا، هویت جانباختگان را تایید کرد: جانباختگان میرکوف ماروگ ۵۸ ساله از استون مانتین و لوئیس آلدوروندو ۳۷ ساله از نیو نان بودند.

دلتا در واکنش به سوالاتی درباره سابقه کاری، سمت و وظایف شغلی کارکنان جان باخته، از ارائه جزئیات خودداری کرد. سخنگوی این شرکت تنها اظهار داشت: در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد کارکنان دلتا منتشر نمی کنیم.

photo_1_2024-08-28_13-05-42

با این حال، خطوط هوایی دلتا در بیانیه اولیه خود ضمن تایید خبر درگذشت و مصدومیت کارکنانش، اعلام کرد: خانواده دلتا در غم از دست دادن دو عضو تیم و مصدومیت یک عضو دیگر در حادثه ای که صبح امرو ز در مرکز تعمیر و نگهداری عملیات فنی آتلانتا (TOC ۳) رخ داد، متاثر است. 

سخنگوی دلتا با اشاره به لاستیک هواپیما تایید کرد که حادثه پس از ساعت ۵ صبح در مرکز TechOps این شرکت در آتلانتا رخ داده است. 

آندره دیکنز، شهردار آتلانتا، در دقایق اولیه این سانحه اشاره کرد: تیم‌های آتش نشانی، پلیس و فرودگاه آتلانتا با جدیت در حال رسیدگی به این وضعیت هستند.

 منبع: nbcnews

ترجمه: فائزه امین پویا

X