X

انجام ۶ میلیون پرواز ایمن با وجود شدیدترین محدودیت‌ها

شماره :
43691
یکشنبه 1403/04/17 ساعت 12:28

از پیشنهاد صفحه «انجام ۶ میلیون پرواز ایمن با وجود شدیدترین محدودیت‌ها» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
مدیرکل دفتر صلاحیت پرواز سازمان هواپیمایی کشوری

انجام ۶ میلیون پرواز ایمن با وجود شدیدترین محدودیت‌ها

 

مدیرکل دفتر صلاحیت پرواز سازمان هواپیمایی کشوری در همایش و سمپوزیوم واکاوی نقش عوامل انسانی و مدیریت خطا در هوانوردی به انجام ۶ میلیون پرواز ایمن با وجود شدیدترین محدودیت‌ها اشاره کرد.

همایش و سمپوزیوم واکاوی نقش عوامل انسانی و مدیریت خطا در هوانوردی برگزار شد و در این همایش علیرضا نیکویی مدیرکل دفتر صلاحیت پرواز سازمان هواپیمایی کشوری به تشریح دستاورد‌های حائز اهمیت سازمان در ۲.۵ سال گذشته در جهت کاهش اثرات خطای عوامل انسانی و بهبود عملکرد پرداخت. 

وی افزود: در این همایش افزایش سطح ایمنی با پشت سر گذاردن ۶ میلیون پرواز ایمن با وجود شدیدترین محدودیت‌ها مورد اشاره قرار گرفت.

نیکویی تصریح کرد: تهیه و جمع‌آوری اطلاعات آماری دقیق و تجزیه و تحلیل اطلاعات استخراجی از نتایج ممیزی‌ها و بازرسی‌های شش‌ساله گذشته دفتر صلاحیت پرواز سازمان هواپیمایی کشوری از واحد‌های فنی و مهندسی و تعمیرات ایرلاین‌ها و مراکز تعمیر و نگهداری که در طول یک سال گذشته با تهیه و تدوین یک برنامه جامع در حال توسعه مطرح شد.

مدیرکل دفتر صلاحیت پرواز سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه به سهم آموزش صحیح و همچنین ایجاد تسهیلات لازم برای متخصصان صنعت به‌عنوان فاکتور‌های کاهنده اثرات عوامل انسانی و خطا‌ها پرداخت و گفت: همچنین به‌صورت جامع فعالیت‌های دو سال و نیم گذشته سازمان از جمله در بسط و توسعه روابط در سطوح بین‌المللی و حضور در مجامع مختلف علمی و آموزشی و عقد قرارداد‌های متفاوت با کشور‌ها و سازمان‌های تخصصی هوانوردی مختلف در جهت ارتقای همکاری‌های بین‌المللی، ارتقای سطح آموزشی هوانوردی و موارد متعدد دیگر مورد اشاره قرار گرفت.

منبع: سازمان هواپیمایی کشوری

X