X

انجام ۱۶۱ پرواز و جابه‌جایی ۲۲۲۹۳ مسافر در فرودگاه مشهد

شماره :
42019
چهارشنبه 1402/11/25 ساعت 08:03

از پیشنهاد صفحه «انجام ۱۶۱ پرواز و جابه‌جایی ۲۲۲۹۳ مسافر در فرودگاه مشهد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی خبر داد

انجام ۱۶۱ پرواز و جابه‌جایی ۲۲۲۹۳ مسافر در فرودگاه مشهد

 

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی از انجام ۱۶۱ پرواز و جابه‌جایی ۲۲۲۹۳ نفر مسافر در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد طی روز بیستم بهمن ماه خبر داد.

مدیرکل فرودگاه مشهد اعلام کرد؛ همزمان با مبعث پیامبر گرامی اسلام و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با افزایش چشمگیر مسافر به مقصد مشهد مقدس مواجه هستیم که با مساعدت ریاست سازمان هواپیمایی کشوری و افزایش پرواز ها شاهد رضایتمندی مردم عزیز و زائران حریم امام هشتم بودیم.

امانی با اشاره به آمار تعداد پرواز و مسافر فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در روز جمعه ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ از تردد مسافرین در فرودگاه مشهد با امنیت و ایمنی کامل خبر داد و به گزارش روز جمعه پرداخت که طبق آن پروازهای ورودی داخلی: ۶۴ پرواز و برآورد مسافر ۸۷۶۸ نفر، پرواز های خروجی داخلی: ۶۴ پرواز و برآورد مسافر ۸۸۳۲ نفر، پرواز های ورودی خارجی: ۱۶ پرواز و ۲۲۶۰ نفر مسافر، پرواز های خروجی خارجی: ۱۷ پرواز و ۲۴۳۳ نفر مسافر و در مجموع ۱۶۱ پرواز و ۲۲۲۹۳ نفر مسافر در این روز جابجا شدند.

وی افزود: همچنین نسبت به روز گذشته پروازها ۵ درصد و مسافر نیز ۷ درصد افزایش داشته است که در مقایسه با مدت زمان مشابه در ماه گذشته ۱۶درصد افزایش در پرواز ها و ۱۹ درصد افرایش در مسافر داشته ایم .

مدیرکل فرودگاه با اشاره به حضور کاپیتان محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و رئیس کمیته امنیت هوایی کشور در جلسه کمیته امنیت که روز جمعه در مشهد مقدس برگزار شد از تاکید و دستور وی مبنی بر لزوم افزایش و انجام به موقع پرواز ها با بالا بردن ضریب امنیتی و رفاه مسافران خبر داد.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

X