X

انجام پروازهای حج از جزیره قشم تجربه ای تاریخی و خدمتی ماندگار از سوی “هما”

شماره :
43050
چهارشنبه 1403/02/26 ساعت 09:25

از پیشنهاد صفحه «انجام پروازهای حج از جزیره قشم تجربه ای تاریخی و خدمتی ماندگار از سوی “هما”» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
نشست مشترک خادمان حج تمتع ۱۴۰۳ با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

انجام پروازهای حج از جزیره قشم تجربه ای تاریخی و خدمتی ماندگار از سوی “هما”

 

نشست مشترک خادمان حج تمتع ۱۴۰۳ با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس برگزار شد.
رییس شعبه "هما" در استان هرمزگان در این نشست با اشاره به تاکید مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر در اولویت قرارداشتن تکریم زائران بیت الله الحرام گفت: انجام عملیات حج برای همکاران ما در “هما” به مثابه یک فرضیه تعریف شده است.محمد جواد شلتوک کار ادامه داد: تجربه انجام پرواز های حج از مبدا جزیره قشم برای اولین بار در تاریخ اعزام حجاج به عربستان تجربه ای تاریخی و خدمتی ماندگار از سوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بود و با تدبیر و تاکید مدیرعامل "هما" امسال نیز در خدمت زائران خانه خدا از ایستگاه پروازی قشم خواهیم بود.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان نیز در این نشست با تقدیر از عملکرد تمامی دستگاه های دخیل در حج ،جایگاه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در خدمت رسانی به مردم هرمزگان را جایگاهی رفیع دانست و افزود: اوج تبلور خدمت رسانی "هما" انجام پروازهای خاطره انگیز حج در این استان است.
آیت الله محمد عبادی زاده با اشاره به ابعاد مختلف مراسم حج گفت: ابعاد سیاسی، اجتماعی و عرفانی و معنوی حج از این مراسم‌ یک‌کنگره جهانی ساخته که می‌تواند رسانه ای برای انعکاس صدای واحد جهان اسلام در دنیا باشد.
گفتنی است در عملیات حج تمتع امسال استان هرمزگان یکهزار و ۳۷۵ نفر در قالب ۹ کاروان اهل سنت و ۲ کاروان شیعه از دو فرودگاه بندرعباس و قشم عازم سفر حج خواهند شد.

 

منبع: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران " هما"

X