X

امن ترین پروازهای خارجی محبوب ایرانی ها کدام است؟

شماره :
41512
سه شنبه 1402/10/12 ساعت 10:08

از پیشنهاد صفحه «امن ترین پروازهای خارجی محبوب ایرانی ها کدام است؟» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
لوفت هانزا بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی آلمان

امن ترین پروازهای خارجی محبوب ایرانی ها کدام است؟

امن ترین پروازهای خارجی محبوب ایرانی ها کدام است؟
 لوفت هانزا بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی آلمان و همچنین حامی پرچم این کشور است. لوفت هانزا به عنوان اولین ایرلاین ۵ ستاره اروپایی، یکی از پنج موسس اصلی استار الاینس (Star Alliance)، بزرگ‌ترین اتحاد هوایی جهان، نیز است. سابقه فعالیت لوفت هانزا به سال ۱۹۲۶ برمی‌گردد.
هواپیمایی اتریشی یا آسترین ایرلاینز یکی از شاخص‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های اروپایی است. ایرلاینی که پروازهای متعددی را نیز به سمت کشورمان در برنامه خود دارد دفتر مرکزی هواپیمایی اتریشی، در شهر شوخات اتریش واقع شده است؛ فرودگاه بین‌المللی وین هم قطب اصلی این هواپیمایی است.
هواپیمایی قطر یا شرکت قطر ایرویز، شرکت هواپیمایی مخصوص کشور قطر است در حال حاضر قطر ایرویز به بیش از ۱۵۰ مقصد در قسمت‌های مختلف جهان همچون خاورمیانه، آفریقا، آسیای میانه، آمریکا جنوبی و شمالی، خاور دور، اروپا و اقیانوسه پرواز دارد.
هواپیمایی فلای دبی به یک ایرلاین ارزان قیمت معروف است که با تمرکز بر مقصدهای تازه امکان سفر به نقاط مختلف دنیا با بهایی ارزان قیمت را فراهم می کند.تا کنون بیش از 70 میلیون مسافر از سراسر جهان شرکت این ایرلاین را انتخاب کرده‌ اند که همین امر ایرلاین فلای دبی را به دومین شرکت بزرگ حمل‌ و نقل هوایی از نظر تعداد مسافراست.
هواپیما‌های ناوگان هوایی سلام‌ایر، پروازهای خود را با پروازهای بین شهری مسقط و صلاله آغاز کردند. اولین پرواز بین‌المللی ایرلاین سلام‌ایر مسقط، بین شهر‌های مسقط و دبی در امارات بود.دومین کشور میزبان پرواز‌های سلام‌ایر، کشور عربستان با شهرهای جده، مدینه و طائف بود.

 

منبع : کانال اخبار هوانوردی

X