X

امسال ۲۹.۷ میلیون دلار صرف خرید قطعه هواپیما شد

شماره :
42256
یکشنبه 1402/12/13 ساعت 09:01

از پیشنهاد صفحه «امسال ۲۹.۷ میلیون دلار صرف خرید قطعه هواپیما شد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
فرزادی پور مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص عملکرد "هما" درحوزه مالی گفت

امسال ۲۹.۷ میلیون دلار صرف خرید قطعه هواپیما شد

 

فرزادی پور مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص عملکرد "هما" درحوزه مالی گفت: در سال ۹۹ حدود ۳.۱ میلیون دلار، سال ۱۴۰۰ حدود ۳.۴ میلیون دلار، سال گذشته ۸ میلیون دلار و امسال ۲۹.۷ میلیون دلار صرف خرید قطعه شده‌است که این هزینه سنگین در حوزه تأمین قطعات ناشی از عدم رسیدگی در گذشته بوده که عواملی چون شیوع کرونا و تحریم‌ها بر آن تأثیر داشته است.

وی درباره درآمد عملیاتی پروازی” هما” در سالهای اخیر تصریح کرد؛ درآمد سال ۱۴۰۱ نسبت به ۱۴۰۰ حدود ۹۰ درصد افزایش داشته است و ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ تا پایان امسال ۲۵ درصد افزایش درآمد خواهیم داشت.

فرزادی پور تاکید کرد:نزدیک به ۱۸ درصد افزایش درآمد مربوط به حوزه‌های فنی،خدمات فرودگاهی ، آموزش ،کیترینگ و... بوده است. به گفته مدیرعامل "هما" سال گذشته به یک بانک بالغ بر ۵۵۰ میلیارد تومان بدهی‌های ایام کرونا را پرداخت کردیم. *به شرکت فرودگاه‌ها و فرودگاه امام(ره) بدهی نداریم‌‌.

فرزادی پور در خصوص بدهی های "هما" به سایر شرکت‌ها گفت: در سال گذشته و امسال تمام مطالبات جاری شرکت فرودگاه‌ها و شهر فرودگاهی حضرت امام‌(ره) را پرداخت کردیم.

همچنین تلاش کردیم پرداخت حقوق کارکنان تا قبل از پایان ماه پرداخت شود. در خصوص بازنشستگان نیز ماهانه ۲۴ میلیارد تومان در قالب رفاهی به بازنشستگان "هما" پرداخت می‌شود.

 

منبع: سایت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"

X