X

اعزام ۴۴۵ زائر از گیلان به سرزمین وحی در قالب دو پرواز

شماره :
43131
شنبه 1403/03/5 ساعت 08:00

از پیشنهاد صفحه «اعزام ۴۴۵ زائر از گیلان به سرزمین وحی در قالب دو پرواز» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
مدیر حج و زیارت گیلان

اعزام ۴۴۵ زائر از گیلان به سرزمین وحی در قالب دو پرواز

 

 مدیر حج و زیارت گیلان، از اعزام چهار کاروان زائران گیلانی به سرزمین وحی در قالب دو پرواز خبر داد و گفت: ۴۴۵ زائر  اعزام می شوند.

وحید اسکندری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سهمیه استان گیلان در حج تمتع امسال ۶۳۰ نفر است، اظهار کرد: زائران گیلانی در قالب پنج کاروان و سه پرواز به سرزمین وحی اعزام می شوند.

وی کاروان های گیلان را شامل دو کاروان ۹۵ نفره، یک کاروان ۱۲۰ نفره، یک کاروان ۱۳۵ نفره و یک کاروان ۱۸۵ نفره دانست و افزود: حجاج گیلانی مدینه قبل هستند و به مدت پنج روز در مدینه منوره اقامت دارند و سپس به مکه مکرمه اعزام می شوند.

مدیر حج و زیارت گیلان از آغاز اعزام چهار کاروان زائران گیلان از فرودگاه سردار جنگل رشت خبر داد و خاطرنشان کرد: دو کاروان ۹۵ و ۱۲۰ نفره بامداد امروز، ۳ خردادماه به سرزمین وحی اعزام شدند و دو کاروان ۹۵ نفره و ۱۳۵ نفره نیز بعد از ظهر اعزام خواهند شد.

اسکندری از اعزام کاروان ۱۸۵ نفره گیلان از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: این کاروان ۷ خردادماه اعزام خواهد شد.

وی مدت اقامت زائران حج تمتع در کشور عربستان را ۳۵ روزه دانست و عنوان کرد: مسن‌ترین زائر گیلانی امسال، ۸۲ سال و جوان‌ترین آن ۱۲ سال سن دارد.

X