X

از تمامی دست‌اندرکاران مراسمات مرتبط با رییس‌جمهور شهید قدر دانی شد

شماره :
43141
شنبه 1403/03/5 ساعت 08:59

از پیشنهاد صفحه «از تمامی دست‌اندرکاران مراسمات مرتبط با رییس‌جمهور شهید قدر دانی شد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
پیام قدردانی روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

از تمامی دست‌اندرکاران مراسمات مرتبط با رییس‌جمهور شهید قدر دانی شد

 

روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با صدور اطلاعیه‌ای از تمامی مدیران، مشاوران، متخصصان و همکارانم در فرودگاه‌های کشور به‌ویژه فرودگاه مهرآباد، تبریز، مشهد، بیرجند و مرکز کنترل فضای کشور تشکر کرد.

به گزارش کن نیوز ، متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

مَن لَم یَشکُرِ المَخلوقَ لَم یَشکُرِ الخالِقَ

خدمت همه مدیران، مشاوران، متخصصان و همکارانم در فرودگاه‌های کشور به‌ویژه فرودگاه مهرآباد، تبریز، مشهد، بیرجند و مرکز کنترل فضای کشور

سلام علیکم بما صبرتم

در ایام حزن و اندوه از دست دادن سید الشهدای خدمت، رئیس‌جمهور شهید و یارانش، تلاش‌های صادقانه از تجسس و نجات تا انتقال پیکرهای مطهر شهدا به برخی شهرها تا ارائه خدمات همزمان و با حجم بسیار زیاد به پروازهای سران و شخصیت‌های بین‌المللی میهمان کشورمان در کنار انجام پروازهای عادی و فوق‌العاده و همچنین پروازهای اعزام حجاج بیت‌الله الحرام، صحنه‌هایی از همدلی، همکاری و تخصص‌گرایی فوق‌العاده و ارزشمند به تصویر کشیده شد.

این تشریک مساعی کم بدیل با بهترین نحو ممکن، بیانگر وجود سطح بالای هماهنگی مدیریتی و روح همکاری و مشارکت و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های کارشناسی و مدیریتی خانواده بزرگ شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران است.

از این بابت خداوند بزرگ را شاکرم و همانگونه که به طور حضوری انجام گرفت، بدین وسیله مراتب رضایت، تشکر و قدردانی صمیمانه خود را از مجموعه همکارانم اعلام می‌دارم. مأجور باشید.

قطعاً به فضل و رحمت الهی در آینده شاهد ارتقای سطح هماهنگی و مدیریتی خواهیم بود. انشالله

 

روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

X