X

آیا فرودگاه همدان باید بین المللی می‌شود؟

شماره :
44400
چهارشنبه 1403/06/7 ساعت 08:24

از پیشنهاد صفحه «آیا فرودگاه همدان باید بین المللی می‌شود؟» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت

آیا فرودگاه همدان باید بین المللی می‌شود؟

 

 

نماینده مردم همدان و فامنین و نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان و ثبت جهانی هگمتانه فرودگاه همدان باید بین المللی شده و به مقاصد مختلف پرواز داشته باشد.

 حمیدرضا حاجی بابایی روز سه شنبه در آیین بهره برداری از شرکت آریا توسعه ماندگار نوین تولیدکننده کامپاند و گرانول پلمیری به مناسبت هفته دولت در همدان افزود: با توجه به جهانی شدن هگمتانه پرواز هواپیما از همدان به نقاط مختلف و بالعکس یک نیاز جدی است.

وی از رسانه ها خواست به عنوان یار سوم دولت و مجلس یاریگر مسوولان باشند و افزود: همه مسوولان در راستای بین المللی شدن فرودگاه پشتیبان هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ چیزی خطرناک تر از افکار مخدوش نیست چرا که علاوه بر خود به دیگران نیز آسیب می زنند.

حاجی بابایی افزود: توسعه واحدهای تولیدی به مثابه باران است که همه از مزایای آن بهره مند می شوند و این اقدام برای همه لذت بخش است.

وی اضافه کرد: همدان با قدرت رو به رشد و توسعه است، ظرفیت هایی خوبی در این استان وجود دارد که همدان را جزو برترین های کشور قرار داده است.

حاجی بابایی با بیان اینکه توسعه تاریخی و ریشه محکمی که این مردم دارند که باید قدر آن را بدانیم گفت: مردم همدان ریشه تمدنی، تاریخی، فرهنگی و اسلامی دارند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی افزود: طرح های خوبی با کمک استاندار همدان و مدیران اجرایی در دست اجرا است و همه مسوولان برای اجرای این طرح ها وارد میدان شده و کمک کردند.

حاجی بابایی افزود: میدان کار فراهم شده است از جمله تلاش برای تکمیل راه آهن به زنجان، تکمیل راه ها و اتوبان فراهم است و به زودی عملیات ساخت بیمارستان یک هزار تخت خوابی با حضور وزیر جدید بهداشت آغاز می شود.

منبع: ایرنا

X